XXL-challenge, uke 2❤️

Reklame | XXL og Abilica

Okei folkens, hvordan går det med dere? Jeg vet at en god del av dere er i gang med #XXLchallenge, dere så gode til å tagge meg på Instagram, sende meg snapper og melinger. Keep it up!🧡 Er dere klar for en ny uke med trening? Her kommer ukens treningsplan!!

For dere som ikke vet hva dette er, les dette blogginnlegget, og du kan faktisk enda melde deg på – men da må du være lynkjapt og trene som en helt! hehe. Påmelding HER. Premien for å joine dette er ganske SYK folkens, sånn bortsett fra å komme i rågod form – reisegavekort fra Apollo, for 2 personer, til en verdi av 8000kr☀️🌊🌴

Forrige ukes økter finner dere HER.

Så over til denne ukens økter:

Økt 1: Intervaller. 4 minutters drag, på ca 85% av din makskapasitet, 2 minutter pause x 8

Økt 2: En morsom styrkeøkt, som vist på filmen i dette blogginnlegget. Prøv deg litt frem, dette er sananynligvis veldig nye øvelser for mange. Målet er 10 repetisjoner pr øvelse, i ditt eget tempo, x 3 runder.

Øvelsene er:

Pike-Up

Roll-out

Utfall bakover

Pushups

Kaninhopp

Burpee med hopp over

Hofteløft

Crunch / “båten”

 

Økt 3: langkjøring. Jeg vil at du prøver deg på 2 x 20 minutter på romaskinen. Hvor du ror 20 minutter i jevnt godt tempo, uten noe pause. Ta så en 2-4 minutters pause, før 20 nye minutter.

Ta med deg teknikken vi snakket om forrige runde, og kjør på🧡 Tenker du på å ha din egen romaskin hjemme? Da burde du sjekke ut romaskinene på XXL nå. Gode priser og super gode produkter. Min romaskin som jeg har hjemme og bruker, finner du HER. 

Er alle øktene forstått? Spør hvis det er noe som helst du lurer på!! LYKKE TIL, og husk på gulrota i enden av dette. Heia deg🧡

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Må man vere med på alle øktene for å vere med på challengen? Trener allerede 6-7 ganger i veka og er ikkje all treninga eg har lyst til å bytte ut 🙂

    2. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre 10 km! Klarer fint å ro litt, og kjøre noen intervaller, men får så vondt i hendene og synes generelt det er ubehagelig å holde på så lenge. Og jeg aner ikke hva som er realistisk tempo å holde over så lang tid? Mulig jeg går ut for hardt, men prøver å holde meg på under 2.40 pr 500 km. Er veldig godt trent kondisjonsmessig, men kroppen orker ikke å holde det tempoet så lenge..

      10 km på mølla var en drøm i forhold til det her, men har så lyst til å prøve å gjennomføre.. må kanskje bare ta meg god nok tid? Setter pris på alle tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg