Namasté all day

Er det bare meg som kjenner at det skal bli ekstremt godt med helg nå? Denne uken her har vært lang føler jeg, men nå er det heldigvis bare én dag til, også er det helg. Jeg snikstarter helgen litt hver torsdag, med en hel time med avslappende, og deilig yoga. Jeg har en fast time på torsdager, og den timen har blitt helt hellig for meg. Det er så utrolig godt, spesielt siden timen foregår i et varmt rom.

Timen heter Hot yoga, og rommet holder nesten 40 varmegrader. Det høres heftig ut, men tro meg, det er bare utrolig behagelig. Kroppen blir mer fleksibel, når den er ordentlig varm, og man kommer dypere i alle posisjoner. Følelsen etterpå er helt magisk!

 

Har du testet Hot Yoga? 

Det anbefales virkelig å teste! Hvis du har mulighet så kom 10 minutter før timen starter, og ligg helt rolig på matten din en stund før timen starter. På den måten blir du litt vant til varmen før du skal i gang. Noen kan oppleve å bli litt svimle, eller føle ubehag, og mitt beste tips da er å drikke rikelig med vann i forkant, og som nevnt komme i god tid, så kroppen blir vant til varmen før start.

Senere i dag skal jeg ha min faste Bootcamp, og rett videre på middag. En finfin torsdag på planen! Det slo meg plutselig at vi reiser om kort tid, og jeg må jo begynne både pakking og siste planlegging. SÅ gøy!! I dag er det akkurat én uke til jeg trekker en heldig vinner av en reise til Sri Lanka for 2 personer. Du kan klikke deg inn på dette blogginnlegget for å delta☀️🌴🌊

Ha en nydelig dag mine fine, så snakkes vi igjen litt senere!

 

Smiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Skal kjøpe ny pulsklokke. Bruker du polar m430? Anbefaler du den, eller ville du gått for en annen?☺️

    2. Har så lyst til å prøve hot yoga! Nå har det kommet til stedet jeg bor, så er bare å få testet😊 Tror du at du kan få skaffet et rabattkode på run & relax? De har så mye fint tøy 😄

    3. Snikstarte helgen på torsdag med yoga! Så fantastisk det høres ut. Jeg har aldri prøvd yoga, men NÅ fikk jeg lyst til det!

      God helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg