Jeg gir bort en reise til Sri Lanka

Reklame | Lapoint

I dag er hele meg bare ett stort smil. Alle flybilletter er i boks, og turen vår til Sri Lanka er 100% i boks. Vi reiser allerede neste måned, og jeg gleder meg så mye at jeg har ikke ord🧡 14 dager med sol, surf, nye mennesker, ny kultur, strand, natur, spennende mat og et hel fantastisk dyreliv. Det kribler i hele kroppen!

Jeg reiser med Lapoint og skal delta på surf camp sammen med dem. Akkurat dét er jeg litt spent på. Jeg har reist med Lapoint en gang før, til Portugal, og da var jeg en skikkelig pingle i vannet. Det endte faktisk med at jeg stilte som frivillig fotograf fordi jeg overhode ikke fikk det til. Denne gangen SKAL det bli annerledes! Jeg skal opp på det brettet – uansett hva🌊🌴☀️

Jeg har en helt vill nyhet å dele med dere, og det er at jeg får lov å gi bort en gratis reise til Sri Lanka, for deg og en venn!! Dere får hele oppholdet, og surfekurs dekket – helt gratis!!! Det er SÅ enkelt å være med i denne konkurransen, så her er det bare å slenge seg med.

Slik gjør du: 

☀️ Gå inn på Lapoint sin hjemmeside, HER , og finn to ord som beskriver Sri Lanka for deg. Sjekk også ut de ulike nivåene av surfekurs.

☀️ Skriv disse to ordene i kommentarfeltet, samt hvilket nivå/level av surfekursene du og din venn ønsker å delta på.

☀️ That’s it 

 

Vinneren trekkes om 2 uker, den 14 mars! Du må være 18 år for å delta🧡 Her er det bare å slenge seg på mine fine venner. Tenk så deilig å stikke avgårde fra Norge, og nyte sol, sommer, palmer, surf, fantastisk natur og en utrolig spennende kultur! Alt dette får du på Sri Lanka, og nå gir jeg bort 2 turer – helt gratis!!

  

Jeg er i full gang med å skrive pakkelister, søke på bildeinspirasjon og planlegge tidenes eventyr. Jeg reiser sammen med en god venninne, og vi er begge så spent. Vi har begge en drøm om å bli tidenes surfebabes, så vi får se hvordan det går, hehe. Denne reisen med Lapoint blir så spennende, og jeg gleder meg så til å ta dere med via bloggen.

LYKKE TIL i konkurransen mine venner. Tenk at jeg skal få lov å gi to av dere tidenes reise☀️🌊🌴 Så sykt stas!!

 

Smiiil, Maren 

 

627 kommentarer

Siste innlegg