Tunfiskpizza

Jeg lovet dere å dele oppskriften på Tunfiskpizzaen, og den finner dere HER. Jeg har sagt det før, og jeg sier igjen, ikke døm den før du har smakt. Når jeg lager den så smaker jeg overhode ingen smal av tunfisk ,men vet at noen har laget den og ikke likt den, mens andre har elsket den. Vi har alle ulike ting vi liker, men jeg synes man skal prøve før man bestemmer seg for om tunfisk i pizza er ok eller ikke. I utgangspunket synes jeg det høres helt grusomt ut *ler* Jeg liker vanligvis ikek tunfisk, og var utrolig skeptisk første gang, men den smaker faktisk veldig godt. Pass på å krydre godt, jeg bruker litt cayennepepper grillkrydder og oregano. 

Da gjenstår det bare å si lykke til med pizzalagingen, håper dere liker den.

 

Smiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Fikk ikke prøvd den i kveld selvom jeg hadde gledet meg sånn (hadde masse rester jeg måtte spise opp)! Magen begynte å rumle på lesesalen i sted når jeg tenkte på pizzaen, hahahah 😀 men jeg skal definitivt prøve den denne uka! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg