KONKURRANSE!

Det var stor interresse omkring forrige konkurranse med Easy-living produktene fra Proteinfabrikken. Jeg kjører på igjen, og deler denne gangen ut:

SUNNE VAFFLER

KAKEMIKS – alle tre varianer!

LAVKARBOBRØD

Disse produktene er fantastiske! Kakemiksene og vafflene er supre som et sunnere alternativ til helgekosen, og en topp løsning når søtsuget melder seg i hverdagen. Jeg lager som oftes muffins istede for kake av disse kakemiksene, og det funker så bra! Lavkarbobrødet redder frokosten og lunsjen. Det smaker godt, er sunt og så enkelt å lage. Høres dette bra ut? Ja da synes jeg du skal kaste deg med i konkurransen.

Jeg trekker 3 vinnere denne gangen, og alle får ALLE produktene!!! 

For å delta:

  1. Lik Easy living på facebook HER.
  2. Kommenter statusen på Easy living sin facebookside hvor de spør om du er med i Fitliving sin konkurranse.
  3. Trykk på Liker i bunnen av dette innlegget og legg igjen en kommentar at du er med i konkurransen.

 

Vinneren trekkes på søndag! Jeg dobbeltsjekker at vinneren har kommentert statusen til Proteinfabrikken! Dette er da en konkurrane kun for dem med facebook, men fortvil ikke, nye konkurranser er like rundt hjørnet.

LYKKE TIL 🙂

 

Smiiiiiil Maren

178 kommentarer

Siste innlegg