Fredagskos

Endelig fredag, og endelig helg! Ååå så etterlengtet og velkommen denne helgen er. Jeg har et helt spesielt forhold til fredager, og det skal virkelig noe vel ekstraordinært og unik til for at jeg gir slipp på min faste fredagskos som inneholder sofakos med gode venner, tente lys, Taco, masse deilig snacks, Idol og resten av Gullrekka på tv. Jeg er vanligvis en supersosia person, og jeg drar gjerne ut, men akkurat fredager synes jeg er helt magisk å tilbringe som beskrevet over.

Denne fredagen er altså intet unntak, jeg er vel plassert i sofaen, med tente lys over hele leiligheten, en diger porsjon taco med en liten stabel av speltlomper og Solobrus. Mmmmm:) Senere venter både popcorn, fruktfat og snacksskåler. Joggebuksa er på, og denne fredagen er det kun kos som står i fokus. *smile*

Treningslysten og motivasjonen har vært litt svingende, og jeg har hatt varierende treningsøkter. Noen gode har det heldigvis blitt, og jeg velger å fokusere på dem. I dag kjørte jeg en styrkeøkt på rygg. Denne økten vil jeg plassere den midt på treet, hvor noen øvelser var kanon gode med full kontakt og super responst, og andre igjen absolutt ikke fungerte. Er det ikke rart hvordan slikt kan svinge i en og samme treningsøkt? Jeg lar meg ikke knekke av et par dårlige øvelser, og fullførte hele økten. Alt i alt er jeg fornøyd med dagens trening, og tar helt med god samtiddighet.

Jeg kjørte følgende øvelser:

  • Pullups med strikk
  • Nedtrekk
  • T-bar roing
  • Omvendt flies i kabel
  • Facepull
  • Latsdrag med tau

 

Veldig gøy at så mange av dere er med i konkurransen, jeg trekker en vinner på søndag så det er fremdeles mulighet for dere som ikke har deltatt å gjøre det HER. Nyt fredagskvelden skjønne dere, og fortell meg gjerne hva din perfekte fredagskveld består av?

 

Smiiiil Maren

13 kommentarer
    1. Fredag er taco, en god film på tv’n, smågodt og full avslapning i sofaen etter en lang uke 🙂
      Ha en super helg!

    2. Min fredagskveld så akkurat ut som din! Blir aldri lei taco ^^
      et spørsmål, du har så mange fine nike singletter som er veldig smale i ryggen, vet du hva de heter ? 🙂
      Ha en nydelig lørdag. Ny dag – nye muligheter !
      Marteklem

    3. Kirsti: Jeg skal inrømme at jeg har tenkt tanken om fitness, men slo det raskt fra meg. Jeg ønsker ikke å være på diett, og det gir meg ikke noe å stå på en scene. Det er rett og slett ikke verd det å kjøre kroppen min så hardt og presse meg ned i en så ekstrem form, for å stå på en scene. Man må virkelig virkleig ville det, skal man klare det – og det vil jeg ikke 🙂 All ære til dem som gjør det, fy flate så rå de er, så all ros til dem som faktisk gjør det, men det er bare ikke noe for meg:)

      Jeg har ingen konkrete mål nå nei. Trener fordi det gir meg så enormt mye glede, og overskudd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg