Jeg står overfor en utfordring

I morgen skal jeg gjennomføre en greie jeg har jobbet med lenge, og som krever mye av min tid og kapasitet. Så i dag strakk tiden ikke til, og bloggen ble nedprioritert. Jeg hater når det skjer, men livet skjer og da er det rett og slett bare sånn noen ganger. Jeg er spent på morgendagen, sånn er det alltid når jeg skal gjøre store jobber eller gjennomføre en eller annen utfordring.

Jeg har jobbet lenge med dette, og er godt forberedt. Morgendagsns jobb er en fotoshoot for en stor og viktig kunde, hvor jeg står som orginisator på hele greia. Ikke bare smile foran et kamera, men absolutt alt fra booke fotograf, makeupartist, og frisør. Finne locations, søke om tillatelser for å shoote ulike steder, fikse styling på alle modeller, låne eventuelle klær/sko/utstyr, lage plan for shooten, fullstendig oversikt og sette absolutt alt i system, slik at kunden får alt i henhold til sine ønsker, krav og forventinger. Dette er spennende, og utrolig gøy! Det eneste jeg ikke har kontroll på i morgen er været, og det ser ut til å jobbe mot oss. Akkurat det får jeg ikke gjort noe med, så da er det bare å justere litt på planene, og gjøre det beste ut av det. 

   Fotograf: Tom Høgstøl

Jeg håper dere har en fin onsdag, og gjør noe hyggelig i kveld. Jeg sitter begravet i forberedelser, men skal snart ta meg en pause og lage noe god middag. Jeg tenker enten hjemmelaget lasagne, pizza eller en stor og innholdsrik kyllingsalat. Vi får se hva jeg kan trylle frem fra kjøleskapet. Jeg kjenner at jeg er litt lite kreativ på middagen min om dagen, og har flere ganger i det siste endt opp med ostesmørbrød til middag, eller bare brød med pålegg. Det er ikke noe galt med det, men det er jo litt kjedelig. Så del gjerne med meg hvis du har lyst: 

Hva stod på din middagsmeny i dag? 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Hahaha, jeg er akkurat som deg veldig lite kreativ på matfronten nå, her har det også gått mye i ostesmørbrød 😂 Godt å høre at man ikke er aleine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg