Det villeste jeg har gjort som trener

Reklame | For eget event med Abilica

Endelig er after-movien fra treningseventet jeg hadde sammen med Abilica, på kick nattklubb her i Kristiansand klar. Jeg får frysninger av å se filmen, dette her er uten tvil noe av det kuleste jeg har gjort som instruktør noensinne. Nattklubb møter trening i en deilig miks! Lys, lyd, røykmaskin, live Dj, og så sykt mange fantastiske sporty folk på en og samme plass. *lykkehyl*

Maren Erdvik ❤️ Abilica Circle ❤️ Kristiansand. 

FY SØREN FOR EN OPPLEVELSE å stå der og se 80 spreke personer som gir absolutt alt, og litt til. Jeg har aldri gitt så mye energi, fått så mye energi og blitt så elektrisk som jeg ble på denne timen. Jeg måtte le høyt flere ganger når jeg så denne filmen, totalt overtenning. Hehe. Det er spesielt et øyeblikk midt i filmen, hvor jeg står på gulvet, løfter armen i været og brøler opp mot taket. Altså, ut av meg selv opplevelse! Se filmen, og se om dere skjønner hvilket øyeblikk jeg snakker om. 

Jeg har så sykt lyst å gjøre det igjen!! Kanskje dette skal bli min nye signatur-trening. Alt utstyret vi brukte var selvfølgelig fra Abilica, og utstyret ble solgt på stedet til enn helt vill pris. Det var mange som ikke fikk sikret seg utstyr fordi det forsvant så fort, så nå kommer det et lite tilbud til alle mine lesere. Du får 30% rabatt på absolutt alt hos Abilica.no med koden: ABILICACIRCLE (koden varer ut fredag).

Hva synes dere om filmen folkens? Så ikke dette gøy ut?

Smiiil, Maren

 

11 kommentarer
    1. Det var så utrolig gøy! Jeg elsker å bevege meg, leke meg med aktivitet og øvelser og å trene, men det er lenge siden jeg har blitt så tent og gira, og hatt det så moro på trening som jeg hadde det den lørdagen. Resten av dagen var jeg så høy på trening og livet at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Helt klart som en rus. Tusen takk for et godt arrangement. Jeg opplevde det profesjonelt og følte meg ivaretatt og sett som enkeltperson. I alt fra konseptet med lyd/lys til valg av matleverandør, abilicajentenes imøtekommenhet og dine prestasjoner. Her kunne jeg gått inn i detaljer, men da blir dette enda mye lenger (kan evt maile deg).
      Igjen; tusen takk, for inspirasjon, motivasjon og masse trenings/livsglede!
      Gjør det gjerne igjen : )))
      -Marianne

    2. Tusen takk for en hel vill treningsopplevelse Maren. Jeg har aldri opplevd en så sterk og smittende energi, du gav virkelig ALT under den timen. Jeg forstår nesten ikke hvordan det går å ha så stålkontroll på så mange mennesker. Du var liksom overalt 🙂 Så koselig at du stod igjen etterpå og pratet med alle, sa hade og smilte til alle. Det er så tydelig at du trives med dette, og etter mange år med trening på flere ulike konsepter og gruppetimer, så må jeg si at jeg aldri har opplevd en så dyktig, energisk, profesjonell og sprudlende instruktør som deg. Jeg føler du så MEG, og det er ganske kult med over 80 deltagere. Tusen takk! En god klem til deg Maren, og hele gjengen fra Abilica som gjorde en fantastisk jobb i Kristiansand.

    3. Lotte: Ok, nå måtte jeg sette meg rett ned! FOR en nydelig og fantastisk fin melding <3 altså du aner ikke hva dette betyr for meg! Denne skal jeg spare på og ta opp før neste gang jeg skal holde en stor greie jeg er litt redd for. Virkelig , tusen tusen takk <3 sender deg den lengste og beste klemmen

    4. Marianne: Kjære deg – denne måtte jeg sende rett til team Abilica og vi ble rørt hele gjengen <3 tenk at du tok deg tid til å gi oss en så fin og grundige tilbakemelding. Tusen tusen takk!!! Dette skal vi få til igjen - og da må du være med oss <3 Stor klem til deg fra meg og alle i Abilica

    5. Det skal sies at det var like gøy som det ser ut som på videoen!! Altså, det var helt sinnsykt gøy (og slitsomt…)😂🤩

    6. Dette er uten tvil den gøyeste treninga jeg noengang har vært med på! Alt var så utrolig bra gjennomført! Det var veldig gøy å ha MANGE varierte øvelser og heller litt få runder. Du var veldig god til å forklare øvelsene på en effektiv og gøy måte og Kristin var viste øvelsene bra! Det var liksom ikke noe tvil om hva man skulle gjøre. Tommel opp for lys, lyd, sykt bra musikk, postitive folk og at maten var allergimerket♥️ Håper dere får til noe lignende igjen om ikke så altfor lenge til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg