Litt nytt i leiligheten

✖️ VELKOMMEN HJEM TIL MEG ✖️ 

Dette innlegget har jeg gledet meg til å dele med dere. Like før jeg dro avgårde til Kroatia så fikk jeg hengt opp og satt opp litt nye bilder i leiligheten, og jeg synes det ble så fint. Jeg fikk hengt ting opp, også dro jeg rett avgårde på treningsreise. Så jeg har på en måte ikke fått sett ordentlig på det enda, før jeg nå sitter å ser på disse bildene. Jeg liker det, men jeg er er jo alltid spent på å høre hva dere mener? 

Jeg har et nytt bilde på kjøkkenbenken, ved den lille kaffe-stasjonen min. Tre nye i stua på benken, og to store nye bilder på veggen inne på treningsrommet. Alle posterne og rammene er fra Desenio, og nå får dere 25% rabatt ved å bruke koden FITLIVING (gjelder ikke rammer, eller handpicked/colloboration posters) Koden gjelder kun 28-30 august, så her må man få fingeren ut om man ønsker å bruke koden. 

Bildene over er altså fra kjøkkenet og benken i stua. Jeg elsker kombinasjonen av det grønne og det sorte, og synes i grunn det matchet bra med plantene og interiøret som er der fra før. Kjøkkenbenken med kaffestasjonen min ble litt hyggeligere med et lite bilde ved siden av seg. Spesielt med den teksten. Hehe. 

Posterene under her er inne på treningsrommet mitt, og de var jeg veldig spent på hvordan kom til å se ut når jeg bestilte dem. Jeg var i grunn aldri i tvil om at bildene var fine, men om de kom til å passe inn akkurat der var jeg litt usikker på. 

Jeg fant enkelt ut hvilke postere og rammer jeg ville ha sammen, ved å bygge min helt egne bildevegg inne på desenio.no. Det er så enkelt, og så genialt. Du får en helt annen følelse på hvordan det kommer til å se ut, når du få muligheten til å fysisk sette dem sammen. Prøv det da vel, og lek deg litt med ulike kombinasjoner. Du finner det HER. 

Husk at rabattkoden FITLIVING, som gir deg 25% rabatt kun varer fra 28-30 august. (ikke rammer og handpicked)

Nå er jeg spent på å høre hva dere synes om min lille oppgradering av bilder i leiligheten. Legg gjerne igjen en liten kommentar i kommentarfeltet❤️

 

Smiiiil, Maren 

6 kommentarer
    1. Bildene på treningsrommet er helt nydelig. Synes de passer kjempe bra 🙂 Jeg har selv bestilt bildene fra desino og synes at utvalget er supert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg