Treningsfri og smågodt – går det an da?

❤️ Tjuvstarter helga ❤️

I dag ble det en veldig sen oppdatering, men det har rett og slett gått litt i ett. Ikke at jeg har gjort noe fryktelig viktig, men i dag ble bare vært en uplanlagt hektisk og surrete dag. Hehe. Mye telefoner her og der, ting jeg planla skulle ta en time, som plutselig tok mye lenger tid, og generelt bare mye uforutsette ting som dukket opp. Jeg har fått gjort mye da, og dumpet akkurat ned i sofaen med en god følelse. 

Jeg har hatt treningsfri i dag, og fokusert på å trene andre i stede. I dag var vi en solid gjeng på timen min, og det var SÅ gøy! Endelig er folk tilbake fra ferie, og super motiverte for trening. Tusen takk til alle som kom i dag, dere løftet taket!! 

Jeg har altså ikke trent selv, men jeg har likevel vært litt i aktivitet. Jeg har nemlig syklet til alle dagens gjøremål og avtaler, og i tillegg har jeg hatt min aller første PT-yoga. Sistnevnte var så uendelig godt, og uten tvil de best anvendte 60 minuttene på lenge. Jeg lærte masse, fikk kjenne på mestring og begrensinger, fikk hjemmelekse og fikk oppleve en helt ubeskrivelig ro. Nei fy søren så fint det var! Det er Astanga Yoga jeg driver å snuser litt på nå, og det er så spennende. Noen som har noe erfaring med Astanga? 

Som sagt dumpet jeg akkurat ned i sofaen, etter en hel dag på farten. Jeg vet at det bare er torsdag i dag, men noen ganger må helgen få lov å komme litt tidlig. Det gjør den her i dag, og det koses til den store gullmedalje. Treningsfri og smågodt – går det an da? JA selvfølgelig! Jeg har mer tro på å spise litt godt når man har aller mest lyst på det,i  stede for å nekte seg hele uken også gå på en giga-smell når helgen kommer. 

Så her blir jeg i kveld da. Serier, godsaker og dyne i sofaen sammen med Leo❤️ Hvis noen lurer på hva jeg ser på, så har jeg akkurat sett ferdig Snikskytteren, og har gått over på White Collar – igjen! Hehe. Startet fra begynnelsen, og ser alt på nytt. Hvis du ikke har sett det så er det bare å benke seg ned. Fy søren så gøy! 

Håper du har en fin kveld hva enn du gjør, og at du har hatt en god dag. Fortell meg gjerne hva du gjør i kveld i kommentarfeltet. Det er så koselig å høre litt fra hverdagen deres❤️

Smiiil, Maren 

 

 

7 kommentarer
    1. Så herlig herlig. I kveld har jeg kost meg under teppet med Sjølykcan på TV etter en bra treningsøkt og skal nå finne sengen og lese bok. Men alt med Vibeke i media har vært så vondt å se på og jeg har gråt mye på hennes nære vegne. Det er bare så ufattelig trist, og det vil sitte i oss.

    2. Hvor ofte drikker du pepsimax/brus? Føler du det er usunt eller noe som kan inngå i en aktiv og balansert hverdag? Jeg prøver selv å ikke drikke pepsimax i ukedagene, men av og til har jeg sååå lyst på..

    3. Det er viktig å innimellom unne seg litt kos i hverdagen. Det er hyggelig at du deler det med oss 🙂 men hadde du ikke hatt 60 min PT yoga? Regner du ikke det som trening?

    4. Det er så bra at du viser treningsglade jenter at det er lov å kose seg! “Balanse” er rett og slett det beste med bloggen din. Tusentakk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg