Nostalgi og miniferie

Jeg fortsetter å nyte staycation og ferie i egen by som bare det. I går var jeg på båttur med mamma og pappa, og endte like godt opp med å sove over hjemme hos dem. Det å våkne opp på pikerommet, med sola inn vinduet og koselige lyder fra kjøkkenet var så fint. Barndomsminner og nostalgi. Båtturen i går var så deilig, 26 grader i luft og 21 i vannet la alt til rette for en magisk dag. Vi badet masse, og jeg fikk jeg en tur ut på mammas nye badeleke ( Funfact: Min mamma ELSKER badeleker, og investerer i nye hvert eneste år) Jeg synes det er så morsomt at vi alltid har badeleker om sommeren, det er liksom en helt naturlig del av sommer hos familien Erdvik. 

Vi hadde også med oss litt ekstra god lunsj, med ferske rundstykker, lomper og knekkebrød. Masse frukt, kald god drikke og pålegg. Vi gikk innom en italiensk cafe på vei til båten, og fikk kjøpt med oss fersk parmaskinke og parmesan. For en fest av en lunsj. Isbåten var også på besøk, og serverte daim is og kroneis. Vi ankret opp midt i en bukt og lå der å koste oss et par timer, deretter tøffet vi rundt i skjærgården og bare nøt enda en nydelig sommerdag. 

Jeg fikk også prøvd meg på et par gamle turntriks foran på båten. Dette var mens båten lå i ro altså, men det var skummelt nok likevel. hehe. Jeg har forresten også straks lest ut enda en spennende bok jeg vil tipse dere om. Jeg er stor fanas Jo Nesbø, Jørgen Jæger og Jørn Lier Horst. Sistnevnte har nå gått sammen med Thomas Enger og skrevet en helt fantastisk boks Nullpunkt heter den. Jeg nærmer meg slutten, og prøver nesten å spare litt på sidene. En sterk anbefaling! 

Nå skal jeg straks komme meg avgårde på en kjapp liten treningsøkt før resten av denne tirsdagen er satt av til jobb. To telefonmøter, og et møte sentrum står på planen. Det siste møte er en skikkelig feel good og hyggelig greie som jeg skal dele med dere veldig snart. Sannsynligvis allerede i morgen. Nå må jeg se å komme i gang her. 

Ha en herlig tirsdag i sola☀️

 

Smiiil, Maren

 

11 kommentarer
    1. Så ut som en fantastisk lunsj! 🙂
      Jeg lurer på hvordan størrelsene på Polar-klokkene er. Noen står oppført at str. S passer 14-17 cm håndledd (som vil være rett str. for meg), men på noen står det ingenting. Jeg har funnet en jeg ønsker å kjøpe, men finner den bare i M og L. Er redd den kan bli for stor.. Det er Polar A360 i sort 🙂

    2. Martine: Svar fra polar: Hei Maren. Ikke alle modellene kommer i ulike størrelser. men A360/A370 kommer i ulike størrelser og farger + at det er mulig å bytte reim (både farge og størrelse).
      Om du ikke finner A360 (en utgått modell) i small, så kommer A370 i sort small

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg