Når forventningene er skyhøye

God morgen❤️ Har dere en god morgen? Jeg skal lett innrømme at jeg er hakket mer trøtt i dag enn jeg pleier, men det er SÅ verd det. I går startet Palmesus, og etter fjorårets braksuksess var forventnigene i taket. Palmesus leverte så til de grader, og forventningene ble blåst rett til himmels. Fytti katta for en dag, for noen fine folk, for en rå musikk og for et ubeskrivelig vilt opplegg. Området ser helt drøyt ut, og ting er så gjennomført. Jeg er så stolt av guttene at jeg får klump i halsen. 

Vi startet dagen hos meg med fire gode venninner. Jeg fikk verdens fineste blomsterkrans av min venninne Mariann, og med krans på hode, og iført blomstrete sommerkjoler syklet vi over til Lund og møtte hele jentegjengen der. Sol, bobler, og kos. 

Videre syklet vi ned til festivalområdet, og rakk akkurat å komme i det Julie Bergan tok helt avgårde på scenen. Tenk at den lille jenta der, kan lage så hinsides liv. Fy søren så rå hun er!! Så var det middag og bobler på WAGS bordet. Wags betyr Wifes and girlfriend of Palmesus. Så det er da kjærester til gutta i palmesus. God mat, god drikke og god stemning.

Det var ikke lengte vi satt, før vi måtte rett opp, ut og opp på Rooftop for å NYTE musikken, sola og stemningen. Jeg tok med meg mitt bittelille nye kamera i går, og det ble knipset masse gøye bilder. Herligfred som jeg har kost meg med å se på dem i dag morges. Kamera gikk bare rundt, så det er mange ulike som har tatt bilder. Veldig gøy! Tidenes beste investering å kjøpe et lite kamera som kan bli med på artigheter som dette. 

Gårsdagen var rett og slett legendarisk, og det beste er – det er ikke over!! Palmesus dag 2 – Lets go!!!!! 

Er det flere av dere som er på Palmesus i helgen?

 

Smiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. hei Maren 🙂 postet denne på ditt siste treningsinnlegg, men fikk ikke svar. Så prøver meg her i stede 🙂
      Elsker bloggen din, og er fast leser. syns du virker som en skikkelig sprudlende og SNILL person. jeg lurer på en ting. Har du en/flere absolutt favorittights? hvilken er det du har på deg her feks? Mine favoritter er egentlig lux fra reebok. men ble skikkelig skuffa når siste modell jeg kjøpte var gjennomsiktig, til og med når jeg sto rett opp og ned 🙁 Håper på svar!!

    2. Det er mye reklame for et spesielt merke alkohol her. Med tanke på at fotballfrue ble felt for dette, burde man være obs…

    3. Kan hvem som helst få billett til den terrassen du var på? Så på instastory og det så såå gøy ut å være der oppe!!

    4. Hei Maren!
      Er det mulig å kjøpe billetter til rooftopen/terrassen, eller er det kun for arrangørene av Palmesus og familie? 🙂

    5. Marthe: Nei dessverre, det er ikke mulig å kjøpe dem. Litt usikker faktisk, tror det er noen sponsorer, arrangørene selvfølgelig ja, og familie <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg