Middagstips: Pizza & Salat

Dette er det enkleste middagstipset som finnes, men middag på sommeren skal være enkelt. Så når du er lei av skalldyr eller lei av å grille, så kan du slå til med en lompepizza og en frisk salat. Sunt, enkelt og utrolig godt. Lompepizza kan varieres på utallige måter. Et litt artig tips er å ha en pakke lomper, og diverse ingredienser i små skåler, så kan alle lage sin egen pizza. For eksempel kan du ha skinke, kylling og karbonadedeig som proteinkilde, og i flere små skåler kan du ha ost, tomat, løk, sopp, paprika, pesto, tomatsaus ++++. Dere skjønner hvor jeg vil? Tenk så mange gode, ulike og smakfulle pizzaer dere kan lage. 

Min pizza her er ganske basic, den inneholder: 

  • Speltlomper 
  • karbonadedeig med tacokrydder 
  • Ost 
  • Tomatsaus 

Salaten er bare en miks av det jeg fant i kjøleskapet. Grønn salat, avokado, agurk, oliven, fetaost og mais. Jeg toppet med litt Kesam og pesto i tillegg. Det kan virkelig ikke bli enklere enn dette, men likevel er det noe av det beste jeg vet. 

Jeg håper ukens første dag har behandlet dere bra. Jeg startet dagen hos hundefrisøren med Leo hvor han fikk en fin liten stuss av pelsen, stell og klipping av klørne. Han var SÅ stolt og fjong når han kom ut. Hehe. Jeg rakk en liten treningsøkt mens han var der, og økten min kan dere se på Instagram (marenerdvik) 

Nå har jeg akkurat laget planen for min utendørs Bootcamp i kveld. Fy søren som jeg gleder meg. Økta er så gøy at jeg nesten er lei meg for at jeg skal holde timen, og ikke være med på den selv. Hehe. 

Ha en finfin mandag mine venner<3 

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg