Bildedryss fra første dag på ShapeUp Weekend

Jeg vet sannelig ikke hvor jeg skal begynne for å beskrive denne dagen. Jeg har opplevd så mye, hatt det så gøy, svettet så mye og kost meg noe helt enormt. ShapeUp Weekend leverer å høyt nivå, og det beste er at det såvidt har begynt. Jeg skal holde timer både lørdag og søndag, så i dag har jeg bare hoppet rundt og fått med meg så mye som mulig. I dag har jeg vært med på følgende: 

  • Sirkeltrening med egenvekt
  • Gymnastics med CrossFit coach Nili for dere som kjenner henne 
  • Litt boksing 
  • Abilica sirkel med masse gøy utstyr 
  • Åpningsshow 

Det har blitt mye forskjellige aktiviteter. Innimellom her har vi spist masse god mat, momset snacks, solt oss litt, hilst på masse kjente og møtt en hel haug av nye herlige mennesker. Det knipses heftig, og det er så bra, for da kan jeg gi dere et realt bildedryss. Da tror jeg bare vi sier klar ferdig gå, kjør bildedryss fra ShapeUp weekends første dag: 

Dette var en herlig miks av alt som har skjedd så langt i dag. Nå er jeg 15 minutter forsinket til hygge med Abilica-gjengen, så nå må jeg løpe gjennom dusjen og komme meg avgårde. Jeg hadde bare så utrolig lyst å rekke innom dere å si hei før det ble for sent, så jeg følte det var en rett prioritering å komme bittelitt sent til sosial hygge, for å rekke å bruke litt tid sammen med mine trofaste fine lesere.  

Håper alt er bra med hver og en av dere, og at dere har en fantastisk fin helg <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg