Piknik på verandaen

Jeg har ikke verdens største veranda, men jeg har som mål å gjøre den til en veldig koselig veranda likevel. Jeg har ikke alt på plass enda, men jeg er i planleggingsfasen og koser meg veldig med det. Jeg har til nå kun lånt noen møbler til å ha der ute, og nå skal de leveres tilbake å da er det ut på jakt etter nye. Jeg har så lyst på Sundays, men de passer ikke helt inn i mitt budsjett, så vi går se hva jeg finner som kan ligne. Hvis noen har et hot veranda-møbel-tips så tas det i mot med stor takk. 

Jeg har ikke møbler som sagt, men hva gjør vel det når man har et nydelig piknikteppe, og mulighet for å spise på gulvet? Her om dagen inviterte jeg til lunsj på verandaen, og trikset frem alt mulig deilige sunne godsaker. Så det ikke fristende ut? 

Smoothie bowl og salaten er kjøpt ferdig på Will I juice. Så har jeg bare laget en enkel salat, kuttet opp frukt og dandert litt bær, druer og blandet en frisk og god saft. Jeg hadde også knekkebrød og speltlomper til. Vanskeligere trenger det ikke være. Jeg blir så glad av alle disse fargene. Sunn, innbydende og delikat mat som er perfekt for den sesongen vi går inn i nå.

Sommertid er utetid, og jeg gleder meg til mange flere herlige måltider ute. Enn så lenge får det bli piknik med teppe på gulvet, men snart har jeg forhåpentligvis alt på plass der ute og da blir det middagskos og varme, sene sommerkvelder der ute<3 

Håper dette var til inspirasjon for utemåltider og piknik i sommer. Det var litt kjipt vær her på sørlandet i går, men i dag stråler solen igjen, og jeg planlegger sushi-hygge utendørs. I kveld blir det venninnekos hos en god venninne som har blitt mamma siden sist jeg så henne, og gjett om jeg gleder meg. Hun har også ca ti ganger så stor veranda som meg, og jeg gleder meg til å tilbringe fredagskvelden der<3 

Hva er dine planer for fredagskvelden og helgen?

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Jotex.no har mye fint innen utemøbler til en rimelig pris. Bl.a. en del møbler som kan minne litt om designet til Sundays-møblene 🙂

    2. Utrolig herlige bilder! Digger alle de inspirerende mat- og treningsinnleggene dine, du sprer glede 😀 (og det blir mer motiverende å lage mat)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg