Litt nytt i sommergarderoben

Inneholder annonselenker Nelly 

Sørlandet briljerer på værfronten om dagen. Solen stråler, og med temperaturer opp mot 18-20 grader er det virkelig sommerfølelse i Kristiansand. Jeg har sikret meg et par nye sommerfavoritter i garderoben, og tenkte jeg skulle dele dem med dere. Jeg like spesielt godt t-skjorten med de små søte kirsebærene på. Helt enkel, men likevel en liten detalj som gjør at den blir spesiell. Jeg har den i størrelse M, og dere finner den HER. 

Shortsen er i myk denim, og det gjør den så behagelig å ha på. Jeg synes den er litt kul med de små frynsene nederst, og den lyse, litt slitte vasken. Shortsen er litt kort, men sammenlignet med andre shortser jeg har så er den jo absolutt ikke for kort. Jeg tror bare det er så lenge siden sist jeg gikk i shorts at jeg føler den er veldig kort. hehe. Jeg har shortsen i Str 38, og dere finner den HER. 

I dag har jeg hatt en sikkelig fin dag. Jeg startet dagen klokken 06, og fikk unna en treningsøkt tidlig på morgenen. Etterpå fikk jeg i meg en kjapp frokost, før jeg dro avgårde for å passe min skjønne lille nevø. Vi koste oss med trilletur i sentrum, så på gravemaskiner og lastebiler. Drømmen for mitt lille sjarmtroll på 2 år. Nå har jeg akkurat hatt et skype-møte med SKYR, og jeg gleder meg så til å dele våre planer sammen fremover med dere. 

Nå skal macen legges vekk et par timer, for litt kvalitetstid i sola med en god venninne. Dette været her er for digg til å ikke kose seg utendørs så mye som overhode mulig. Jeg har blitt totalt hektet på Designated Survivor igjen, og  regner med kvelden kommer til å forsvinne med den serien på skjermen. I dag har jeg lovet meg selv å lage en skikkelig middag, jeg har nemlig spist meieriprodukter og knekkebrød med ost til middag litt for mange dager på rad. Det er godt, næringsrikt og sunt, men jeg liker å få i meg et varmt måltid i løpet av en dag, så her må det en liten skjerpings til. 

Noen forslag til en sunn og god middag? Alle forslag mottas med stor takk <3 

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Så digg! Her i Oslo er det også strålende vær om dagen 🙂 Dersom jeg vil ha noe godt og sunt til middag pleier jeg å kutte opp ferske grønnsaker (jo mer forskjellig, jo bedre) og legge det i en form i ovnen 🙂 Det kan man ha til alt 🙂

    2. Lage egne vårruller. Enten bare med grønnsaker eller med kylling kjøttdeig. Nam nam. Og går an å bare pensle de med littebitt olje/vann så blir de sprø!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg