Du kan ikke kjøpe lykke

Du kan ikke kjøpe lykke, men du kan kjøpe sushi – og det er nesten det samme. 

I går hadde jeg verdens koseligste ettermiddag sammen med en venninne. Vi koste oss med sushilunsj, skravlings og gåtur i ruskeværet. Jeg skal være så ærlig å innrømme at jeg er helt håpløst dårlig på å spise fisk, men heldigvis er jeg verdens største sushi-fan, så der får jeg lurt inn litt fisk. Sushien i går var himmelsk, opp en god miks av mye forskjellig. Mmmm. 

Hvilken type sushi liker du best, og hva bestiller du vanligvis når du skal ha sushi? 

I dag er det søndag, og jeg har både treningsfri og startet dagen med vafler og sofakos med min lille kosebamse. Herlig! Hviledager er super-viktig, og i dag føles det bra. Jeg reise avgårde på tur i morgen, og det blir tre aktive og fine dager på tur i norsk natur. Jeg har fått låne klær både her og der, så nå er det bare et par ting som mangler så er jeg helt klar. 

I skrivende stund ligger jeg i senga og redigerer bilder. Det er snøstorm og skikkelig kjipt vær på sørlandet, så da passet det perfekt å flytte søndagskontoret inn i sengen. Vi startet dagen på sofaen, med litt serier kos, og nå har vi altså rullet inn her. Snakk om tidenes mest late søndag. Nå blir vi snart hentet for lunsj hos mamma og pappa. Søndag er familiedag<3 

Som dere vet at har jeg hatt en konkurranse på gang i samarbeid med hayu, og vinneren er nå trukket. Er dere klare? *trommevirvel*

Vinneren er: REBECA . Gratulerer kjære deg, du har fått en e-post av meg<3 

Ha en super søndag alle sammen. Nyt den, slapp av, gjør noe koselig og lad opp til en ny uke. Det er lov å ta med det ro på søndagen, planlegge den kommende uken og lade opp. 

 

Smiiil, Maren 

 

14 kommentarer
    1. Sushi altså <3 spicy kamskjell og lakse sushi. Det varierer men akkurat nå liker jeg best de med "rene" smaker. Ikke så mye maki ruller Og alt som er inni der. Og masse ingefær hører til!
      Kos deg med søndags kvelden. Klem

    2. Så fint at du har kost deg med det du liker. Jeg er ingen fan av sushi, foretrekker stekte varianter av fisk. Laks og kveite er favorittene. Ha en super søndags kveld.

    3. Fikk sushi med “skikkelig” ål en gang i USA. DRITGODT! Men har aldri opplevd i nærheten like god sushi med plass andre steder, dessverre. Liker ellers Misosuppe og den der grønne tangsalaten enda bedre enn selve sushibitene… Hehe

    4. Ser at vi har en ganske lik smak når det kommer til sushi. Favorittene er maki med laks, avocado og mango, laks nigiri biter og tempura maki med scampi. Mmm! Kunne seriøst spist sushi hver dag🙈 Også bestiller jeg alltid chilimajones ved siden av. Setter prikken over i’en😊

    5. Ser utroligt godt ut.
      Har ikkje kjøpt så mye sush på restaurant, men meg og mi kjære har begynt å lage det selv. Beste var med scampi og avokado.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg