En bloggers verste mareritt

Beklager at det har vært litt stille fra meg i dag, men det verste som kunne skje har skjedd. Det skjedde i går, da jeg bare skulle løpe fort fra A til B fordi det var så kaldt. Ute er snø og is, og plutselig lå jeg langflat på bakken. Macen fløy ut av hendene på meg i det jeg falt, og dundret rett i bakken. Jeg visste det før jeg sjekket, den var helt død.

Hele kvelden forsøkte vi å få liv i den, men til ingen nytte. Over og ut. Jeg fikk levert den inn i dag, men dommen var som jeg fryktet. Min fine, trofaste MacBook, med absolutt ALT av arbeid på (som selvfølgelig ikke var tatt backup av) var ikke til å redde. Så da det ble det ny Mac på meg, og det er jo gøy det, men ikke til den prisen det dessverre koster for en ny mac. Heldigvis dekkes endel av forsikringen, men likevel. Det var ikke akkurat dette jeg hadde mest lyst å bruke pengene mine på akkurat nå. 

Det har vært så mye styr i dag, og jeg har løpt rundt for å forsøke å fikse macen, vurdere hvor lenge jeg kunne vente med en ny en, og forsøkt å gjøre så mye som mulig jobb fra mobilen. Nå er det langt på dag, og endelig har jeg dumpet ned hjemme i sofaen. Ny Mac på fanget og endelig får jeg oppdatert dere. Det er ikke gøy når det viktigste verktøyet man har i jobben streiker. Huff! Jaja, fra nå av er det bare å være forsiktig, og ta enda bedre vare på tingene sine. 

Jeg som skulle skrive så fint innlegg om kvinnedagen til dere i dag. jaja. Det får komme siden, jeg har jo ingen bilder, ingen av notatene mine eller noe som helst. Jeg har laget en liten kvinnedagen-kollage på Insta-story, så den må dere gjere sjekke ut. Dere finner meg på marenerdvik

Nå skal jeg svinge meg rundt her, lage ferdig litt mat, snacks og prøve å gjøre det litt koselig her. Om en times til får jeg besøk av et par venninner. Planen vår i kveld er bare å ligge på sofaen, skravle, catche up og kose oss. I dag blir det tidlig i seng, og tidlig opp i morgen for å ha en skikkelig produktiv bloggdag – det synes jeg dere fortjener etter minimalt med godt innhold her i dag. Takk for at dere er en tålmodig og god gjeng<3 

 

Smiiil, Maren 

 

 

9 kommentarer
    1. Hei! Lurte på en ting angående treningsreisen til Kypros🌸 Får man vite opplegget på forhånd eller når man kommer dit? 💗

    2. From Fat To Fab: Helt krise! Huff og huff. Men det nytter liksom ikke å tenke mer på det nå, må bare legge det bak meg og prøve å spare litt (les: MYE) penger i månedene fremover. hehe.

    3. Skikkelig surt og kjipt når sånt skjer! :(:( Tips: synkroniser filene dine til en skytjeneste som f.eks Google drive, det er ikke noe vanskelig, og da lagres alt på internett og det er ikke noen krise hvis dataen takker for seg! Men etterpåklokskap er jo verdens mest presise vitenskap ;P

    4. Så utrolig kjedelig! Hater når sånt skjer, og det passer jo virkelig aldri heller, men det har jo en tendens til å skje når det absolutt ikke må. Rart med det.
      Buksene du har på deg på nederste bildet var skikkelig fine, perfekt blåfarge! Vet du hvor de er fra? Du er nydelig! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg