Hva lurer dere på?

God søndag. Har dere en fin søndag så langt? Jeg ligger på sofaen med Kardashian i bakgrunnen, og jobber med noe spennende greier. Jeg har et utrolig gøy innlegg som kommer ut i kveld, så det er bare å glede seg. Jeg mangler et par detaljer på en fantastisk give-away så er innlegget klar for dere. Så titt gjerne innom i 18-19 tiden, da kommer tidenes mest fargerike og herlige blogginnlegg, med noen veldig annerledes og crazy bilder, samt en girly og super-digg giveaway<3 Jeg gleder meg!!!

Flere har etterspurt en ny spørsmålsrunde, og det er helt sant at det er evigheter siden sist. Så la oss kjøre på dere! Spør om det dere lurer på i kommentarfeltet, så skal jeg svare etter beste evne. Jeg tenker at jeg setter av 48 timer til å legge inn spørsmål, også skal jeg svare dere like etterpå. Det er jo gøy når svarene kommer litt kjapt, er dere ikke enige? 

Så da er det bare å kjøre på – HVA LURER DU PÅ? 

Jeg gleder meg til å lese spørsmålene, og sette meg ned å svare dere. Nyt søndagen, så snakkes vi igjen litt senere i dag<3

 

Smiiil, Maren 

29 kommentarer
    1. hvordan går det med Leo? <3 Tenker du å reise med han en gang? Hva er dine tanker rundt det å reise med hund? Selvom han kan være med i kabinen 😉 Hvordan går det med deg? Har du begynt å jobbe som sykepleier på fulltid? Klem

    2. – Har du planer om å jobbe som sykepleier fremover? Eventuelt hvor ønsker du å jobbe?
      – Er det mange som drar alene på treningsreisene til deg og Pia? Jeg har veeldig lyst å melde meg på, men ikke så mange venninner som kan ta seg fri 🙂

    3. Hvor ofte (ca) unner du deg mindre næringsrike matvarer som sjokolade, boller, pizza, burger og lignende?
      Kan du lage et bloginnlegg om hele din treningshistorie, helt fra når du var liten? Og gjerne flere bilder fra du var liten, og oppover 🙂 Det hadde vært så koselig!
      Og kanskje “10 ting jeg skulle ønske jeg viste da jeg startet med styrketrening”, eller noe lignende
      Oooog “en typisk matdag”
      Elsker bloggen din!

    4. Hei, Maren! Nå som du åpner for spørsmål, så må jeg jo bare spørre om noe jeg har lurt på. Hvor har det blitt av kjæresten din? Vi har ikke hørt noe om han på bloggen eller snapchat på lenge (eller så har jeg misset noe), og når man først begynner å tenke over det, så blir man jo nysgjerrig! Håper alt står bra til med deg <3 Du er god!

    5. Jeg lurte litt på om du føler deg introvert eller ekstrovert? Og hvordan du balanserer det med kjæresteliv? Har litt på følelsen av at du trives veldig godt i eget selskap og trenger egentid for å bygge opp energien din igjen? 🙂

    6. Blir det mer oppussing av leiligheten din? Mener du snakket om noen store forandringer som du planla..
      Har du fortsatt kjæreste? Har bare hørt han navnet så lite i det siste.
      Håper du har hatt en fin helg!

    7. Hva tenker du om spinning som treningsform? Tror aldri jeg har lest at du har trent spinning, så derfor jeg lurer 🙂 du har en utrolig inspirerende blogg, og jeg har fulgt deg i mange år, stå på videre! 🙂

    8. Det er gøy. Nå er jeg på vei hjem etter tidenes helg i Rondane med DNT og randonnée Ski. Magisk og jeg sitter bare å smiler. Jeg liker eventyr lystne Anja.
      Jeg lurer på hva dine sommer planer er?
      Hva drømmer du om å gjennomføre?
      Klem

    9. Hvordan ser en typisk dag ut for deg?
      Hvor mange treningsøkter har du i uken nå for tiden?
      Kan du bli flinkere til å lage middagstips, gjerne sunne?
      Bor du og kjæresten sammen i leiligheten din?
      Hvordan syntes du det var å studere sykepleier på UiA? Vurdere å flytte til Kristiansand for å studere, men kjenner jo heller ingen folk.

    10. Jeg lurer på hvordan du bestemte deg for å utdanne deg som sykepleier og hvordan selve studien var? 🙂

    11. Hei hei!
      Hvordan ser en vanlig dag ut for deg?
      Hvilke idretter har du drevet med?
      Ooooog
      Lurte på om du kunne skrive et innlegg om trening i forhold til skader, eventulle tips til hvordan man kan holde seg i aktivitet når man er skadet?
      Blir så inspirert av bloggen din, og er så koselig å følge deg på Snapchat<3

    12. Tror du at kostholdet har noe å si på uren hud etc, eller er det gener? Og så lurer jeg på om du teller kalorier, eller om du har et avslappet forhold til det? Selv har jeg spiseforstyrrelse og det er ikke noe jeg ønsker mer enn et avslappet forhold til mat! Du inspirerer til at det går an!

    13. 1. Hvordan synes du selv du har forandret deg som blogger hvis ud ser på nå vs da du startet?
      2. Hvis du kunne gått bakover i tid og gitt en yngre deg ETT treningsråd – hva ville det være?
      3. Du har fått noen mindre fine kommentarer… Dessverre…!!! Hvordan takler du det? Vet at det går inn på deg, men likevel fortsetter du jo å bloggen så du klarer å heve deg over det virker det som. 🙂
      4. Hvem og hva inspirerer deg til å trene? 🙂

    14. Hei
      Jeg har lest bloggen og fulgt deg over lengre tid. Virkelig inspirerende og nydelig du er. Bor selv i Kristiansand, kunne du tenkt deg noen gang å møtt noen av dine lesere ?

    15. Hva er dine tanker rundt lettprodukter VS «vanlige produkter» (altså produkter som de ikke har tatt ut fettet fra) Tenker du at lettprodukter er det beste og sunneste?

    16. Hvordan møttes du og typen? Er dere samboere? Hva driver han med?:-) hvem passer voffsen når du reiser?:-)

    17. – Hvordan ser en perfekt lørdag ut for deg?
      – Hva er ditt beste tips for å bli mer kreativ? (særlig med tanke på skriving…)

    18. Hvordan er en typisk treningsuke for deg?
      Hvordan ser en dag ut for deg med tanke på mat?
      Favoritt måltider?
      Rumpeøvelser?
      Hva koser du deg med?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg