Krig i kommentarfeltet

I dag er det unntakstilstand i heimen. Jeg er en skygge av meg selv, og så trøtt at det er helt tullete. Denne uken her har vært helt vill. Den startet kl 04 natt til forrige søndag, med reise til malaga. Fra da og frem til i går kveld har det gått i ett med spennende jobb i utlandet, og rett videre til supergøy jobb i Oslo. Det var så godt å komme hjem til mine i går, og i dag bare koser vi oss hjemme. 

Jeg hadde lyst å begynne denne mandagen med to digge smoothie oppskrifter, masse energi og positivitet. Så åpner jeg kommentarfeltet og revurderer alt. Virkelig alt. Hvorfor velger man å ha en blogg, og stikke hode frem, når man utsetter seg selv for så ufattelig mye dritt. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men den siste uken har jeg fått så mange stygge kommentarer. Kommentarene om hvor stor, tykk, feit, utrent, slapp i fisken og ufresh jeg har blitt vil ingen ende ta. Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker av det der. Jeg vet at jeg ikke skal gi det mer oppmerksomhet men det er søren ikke så enkelt heller. Så her sitter jeg, med tårer på kinnene og vondt i magen. Jeg HATER anonyme slemme mennesker på internett, og jeg lurer på, hadde de visst hvor grusomt vondt det gjør, hadde de da valgt å gjøre det likevel… Jeg vet jeg burde heve meg langt over det, slette dem før jeg får lest dem ferdig og bare kjøre på med mine ting. Men det er så fryktelig vanskelig. Jeg begynte å slette, også ombestemte jeg meg, og lot et par av dem stå. Dette er virkelig bare småtteri i forhold til det som er tatt bort. 

Nå skal ikke en gjeng med slemme anonyme nettroll ta fra dere smoothie oppskriftene jeg opprinnelig hadde tenkt å dele, så de kommer likevel. Perfekte som en sunn frokost, eller kos på kvelden. Mellommåltid eller hvis du bare har lyst på noe godt. 

Rosa super-smoothie

  • 1 dl frosne brinegbær
  • 1 dl frosne jordbær 
  • 1 dl frossen banan
  • 1 ts acai pulver
  • 2 ss naturell yoghurt
  • 1 skvis sitron 
  • 1 dl vann
  • 1 dl funlight bringebær 

Kjør alt i blenderen, og topp med hva enn du ønsker. Her ble det solsikkekjerner, jordbær, valnøtter og pasjonsfrukt. Pasjonsfrukt er en ny hangup for meg, og jeg synes det er så utrolig godt. Jeg bruker det i smoothien, som topping eller bare som snacks. Sunt, godt og søtt <3 

Grønn matcha smoothie

 

  • 3 dl frossen mango, ananas og banan
  • 1 dl grønnkål 
  • 1 dl spinat 
  • 2 ts matcha pulver 
  • 2 ss kesam naturell 
  • 1 dl eplejuice eller appelsinjuice
  • 1 dl vann 

Kjør alt i blenderen, og tilsett litt mer vann hvis smoothien blir for tykk. Skal du drikke den i en flaske kan den gjerne være tynnere, men skal den i en skål med topping så kan den gjerne være tykkere.

Nå skal jeg lukke macen for i dag. Jeg trenger en pause. I dag blir det gåtur med mamma og Leo, rolig trening med en venninne, og avslapping i kveld. Planen var egentlig Harm og Hegseth Show, men billettene ble utsolgt før jeg rakk å sikre meg. Det blir fint med en kosekveld hjemme også, etter en uke på farten skal det blir veldig godt.  

Håper mandagen har behandlet deg bra, og at du har en finfin start på uken<3

 

Maren 

 

82 kommentarer
    1. Verdens flotteste peneste sprekeste snilleste og mest omsorgsfulle treningsjente – takk for at du deler, virkelig ikke bry deg om at noen føler seg bedre med å prøve å trekke andre ned – og til onde nettroll skam dere, skam dere.

    2. Stå på, Maren! Du er fin og flott, og er mye lettere sagt enn gjort, men vi må bli flinkere til å tro på dette selv så ikke negative tilbakemeldinger får så mye makt. Heier på deg🎈

    3. Kjære gode Maren.
      Her virker det som om noen går inn for å knekke deg. Hvorfor er vanskelig å si- sjalusi? Lite fritid? Du er bare et menneske, skal litt til å ikke la dem sette spor. Men jeg tror du kan klare det. Vær sterk. Vi trenger bloggere som deg. Ærlige, sunne og gode forbilder. Ikke la dem knekke deg. Selv om kommentarene oppleves som mange, så vil det ikke si at det er mange som står bak dem. En person kan skrive under flere alias… og legg merke til hvor mye positiv du får fra alle andre. Vi som skriver, skriver ikke bare for å være “snille”, vi mener det også, og heier oppriktig på deg.
      Nyt en dag fri, sug til deg positiv energi, og så kan vi ikke la nett-troll ta over verden, kan vi vel? Stå på ditt og dine verdier, og vi at du har mange i ryggen.
      God klem

    4. Fy søren, hva får de igjen for slike kommentarer?! Har man ikke noe hyggelig å si så holder man munn! Stå på Maren, jeg syns du er knallflott og inspirerende, og jeg titter jevnlig innom bloggen din for oppskrifter og treningsmotivasjon! Ønsker deg en flott dag videre, ikke la kommentarene knekke deg! Ofte så handler det om misunnelse og sjalusi, dessverre!

    5. Hei Maren. Jeg har lest bloggen din en stund nå,men aldri kommentert. Men nå MÅTTE jeg bare. Herregud folk er stygge i kommentarene,jeg blir sjokkert over at folk kan oppføre seg slik. Forstår at det er tøft. Hvis det er noe trøst,så ser ikke jeg noen forskjell på deg. Jeg ser bare en glad,trenet jente som sprer masse inspirasjon . Ha en fortsatt fin dag,kos deg på gå tur😀

    6. Du er et fantastisk og enestående menneske Maren❤️ Ikke la stygge anonyme kommentarer fra misunnelige mennesker knekke deg😚 Husk at du er så mye bedre enn de🤗❤️

    7. Hei – du virker alt for klok, velutdannet og robust til å ikke skjønne at det er ubegavede idioter som har glede av å spre onde kommentarer – nei glem det og hev deg over det. Fortsett med det du er god på, treningstips, motivasjon og sunne oppskrifter
      Elsker bloggen din – virkelig ikke bry deg

    8. Nå har jeg ikke lest kommentarene, men tviler på at det var noe fint skrevet :/ Forstår ingenting! Sjeldent jeg kommenterer her, men leser bloggen din (begynner å bli noen år) og DIGGER den! Har ingenting vondt å si om hverken deg eller bloggen, og håper bare du fortsetter å skrive <3 For jeg vedder på at det er flere som meg, som ikke er så flink til å kommentere, men som likevel følger med og setter enormt stor pris på alt du kommer med!<3 Det er jo nesten skummelt bare det å skrive en kommentar, når man hører om hvor dømmende/kritiserende/harde folk kan være :/ Du er en herlig jente på alle måter. Stå på! Håper du får en fin dag videre til tross for alt <3 Det fortjener du! Stor trøsteklem fra Nina! <3

    9. Du er jo bare fantastisk! Kan ikke begripe hva folk får seg selv til å skrive. De er usanne og ufattelig slemme.. Jeg kommenterer sjeldent på blogger, men jeg synes du fortjener en godmelding fra meg <3 Og håper mange andre blogglesere der ute velger å sende deg en motivasjon og boost, sånn som du gjør til oss hver dag.
      Det er jo en av grunnene til at jeg leser akkurat din blogg nesten hver dag. Det er fordi du er så motiverende, ærlig og ikke minst SKJØNN! Du bryr deg så mye om andre, både mennesker og dyr. Og vi, majoriteten av bloggleserne dine, digger deg, ditt smil, dine supre treningsopplegg, dine motivasjonsbooster, dine oppskrifter og alt annet du måtte dele med oss <3
      Og bare så der er sagt; jeg trente med deg på Shape Up-convention tidligere i år, NIH- Shape up Convention , og du er råsterk, utholden og bare råtrent! Boostcampen til Stine var ikke bare bare, og du klinte til søren meg hele timen, og vi var begge på veldig mange timer den helgen! Og du knuste det! 🙂
      Klem Cristhine , fast Leser som bor her i Kristiansand

    10. Jeg forstår virkelig det er vondt å få disse komentarene, og forstår ikke hvorfor folk får seg til å skrive det! Jeg syntes du er helt fantastisk, og verken utrent, dum eller noe annet som ble nevnt. Tenk på alle som setter pris på det du gjør! <333

    11. Folk kan være så stygge når de sitter bak en skjerm!
      Du ser helt nydelig ut! Sterk, blid, sunn og et utrolig godt forbilde.
      Fortsett med den gode jobben du gjør, digger deg og bloggen din 🙂

    12. Drit i de folka! Du ser helt smashing ut! Du ser sunn, sterk og frisk ut! Nyt alle muligheten du har fått den siste tiden, og fortsett å spre din treningsglede og ditt gode humør! Jeg heier på deg!

    13. Folk kan være grusomme! Hev deg over dem. Du er et fantastisk forbilde, du ser fantastisk ut (og hadde du veid noen kilo mer hadde du sett fantastisk ut da og), og du inspirerer både med trening, kosthold, utseende, og væremåte. Du er en av få jeg har fulgt i mange år, har aldri tidligere kommentert, men nå kunne jeg ikke la være.
      Maren; takk for at du er den du er, og jobben du legger ned i denne bloggen, instagram og snapchat. ❤️

    14. Jeg blir så FORBANNA, det koker nesten over, når jeg ser hva folk kan få seg til å skrive til deg!! Jeg har så lyst til å svare igjen! Men vet du hva Maren – det er så stakkarslig og stusselig å skrive den slags DRITT at det faktisk ikke er verdt å bruke energi på det. Bare å heve seg over det. Misunnelse vet du – du er så utrolig flott på utsiden og innsiden at ikke alle takler det, og da blir «forsvaret» å rakke ned på deg. Men for et fattig liv, hvis DET får disse smålige menneskene til å føle seg bedre. Egentlig så er det jo bare synd på dem. Nei, gi rett blanke, og hev deg over det! Du er vakker Maren, på alle måter, og et sunt forbilde! Vær så snill å prøve å fokusere på de utallige positive tilbakemeldingene du får, heller enn de få negative – jeg er nemlig HELT sikker på at de positive er i overveldende flertall!😘 Fortsett å være deg selv, og å formidle sunne verdier og balanse i livet. Litt ironisk også at skittkasterne følger deg, vil jeg påstå. Stå på Maren, jeg heier!! Husk at vi er mange som blir inspirert av deg og arbeidet ditt, og som bare vil deg vel! 🤗💜

    15. Kjenner at jeg blir helt oppgitt, er det mulig å skrive så mye ondskapsfullt om andre mennesker? Du er så fantastisk flott Maren, og gløder mer enn noen gang. Og for en energi på snap og instastory fra helgas Convention, du er jo helt rå!! Håper du klarer å se bort de kommentarene, det er bare mennesker som er altfor usikre på seg selv som sitter bak tastaturet og skriver noe sånt.. Klem<3

    16. Jeg kommenterer sjeldent blogger, men er fast leser her hos deg – og nå fortjener du virkelig en kommentar!! Du er søren meg så pen, trent, fin, vakker, positiv, motiverende, flink, rå, inspirererende og mye mye mye mer enn det også. Du får meg til å ville være i aktivitet, inspirerer meg til hverdagsaktivittet, får meg til å smile og gir meg lyst til å spise sunn, god og næringsrik mat – HVER ENESTE DAG. Du fortjener positive ord og ros for alt arbeidet du gjør her, ikke negative kommentarer fra (mest sannsynlig) sjalu mennesker som ikke vet hvordan man behandler mennesker med respekt. Jeg er i hvert fall fan, og det håper jeg du tar til deg <3
      Stooor klem!

    17. Er bare tull som blir skrevet i kommentarfeltet!! Du er en flott og fin jente Maren! Virker som samme person har skrevet de bare for å være råtten.
      Stå på,ikke la det knekke deg! ❤

    18. Kjære fine gode Maren. Jeg pleier aldri å kommentere på blogger, men jeg har lest din i mange år og syns du er en stor inspirasjon. Du er så ærlig å ekte, for ikke å snakke om utrolig flott. Så prøv å ikke la disse stygge kommentarene gå så mye innpå deg, det vitner bare om misunnelse og usikkerhet når en person må spre hat for å føle seg bra. Stå på Maren, du har en stor heiagjeng rundt om i Norges land 😘😘

    19. Fikk helt vondt i magen av å lese dette, noen folk kan virkelig være fæle… Forstår godt at det ikke er lett å la være å ta til seg slike kommentarer, men jeg håper du klarer det likevel <3 Du ser helt smashing ut, og jeg er sååå glad for all den treningsgleden og positiviteten du sprer her inne! Stor klem fra meg😊

    20. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal gidde å hakke på deg og si stygge ting?!?! Hva faen er problemet til folk? Jeg leser bloggen din og ser opp til deg fordi du er en sunn, livsglad, sprek, motiverende, optimistisk og et forbilde av en jente! Jeg forbinder deg med å være naturlig, sunn og fargerik på en måte som gjør at alle kan inspireres av deg uansett utgangspunkt og form. Stå på videre med å spre den mat/trenings/livsgleden du gjør! Du er bare herlig!<3

    21. Jeg var så heldig å få møte deg på Shape Up Convention og kan bekrefte at du er enda vakrere, kulere, blidere, søtere og mer FIT enn jeg trodde. Det er lett å si «drit i stygge kommentarer» men jeg vet det er umulig å ikke la de påvirke deg. Husk dette: mennesker som snakker så nedverdigende om andre hat sannsynligvis så lavt selvbilde at de må trykke andre ned for å føle seg bedre. Mennesker som ønsker å skape problemer er mennesker med problemer. Bruk energien din på folk som vil deg vel. De finnes det mange tusen av. Du styrer ditt eget liv. La stygge kommentarer forbigå i stillhet. De har ingen rot i virkeligheten. Stakkars mennesker som har behov for å skrive slikt. De har det ikke bra med seg selv. Du, Maren, du er BRA! …og du gjorde Shape Up Convention en fantastisk opplevelse!

    22. Åååå, Maren. Hvorfor kan ikke folk bare oppføre seg?!
      Stå på videre, du er virkelig en enorm inspirasjonskilde. Klem<33

    23. Nei, nå!!! Jeg er en som sjeldent kommenterer, noe som kanskje er litt kjedelig for dere bloggere. Men jeg blir veldig sint når jeg leser poster som det her. Både du og Kristina har opplevd å få negative kommentarer i det siste, og da lurer jeg virkelig på hva som feiler folk!!!! Det må være folk som kun er ute etter å få folk ned… Folk som ikke ønsker andre folk godt. For det både du og Kristina skriver at dere har fått kommentarer på ser virkelig ikke jeg. Jeg ser 2 superpositive, sunne og glade jenter. 2 jenter som sprer glede og positivtet. Jeg ser 2 jenter med flotte smil med utstråling så fin. Jeg vet at man fokuserer mest på det negative, men hver så snill – hør heller på meg, og alt det positive som kommer fra gode mennesker. Dere er forbilder, dere fremmer en bra livsstil… Det ble et innlegg til dere begge egentlig, men…. Fortsett som dere gjør… Fortsett med å være dere selv.. Fortsett med å smile.. Fokuser på de gode kommentarene og tilbakemeldingene dere får. Fokuser på de som er gode og ønsker dere godt.
      Ikke la de dumme kommentarene ta deg, Maren. Håper dagen blir bedre og at uka blir enda bedre <3 SMIL og vær glad 😀

    24. Ikke greit. Folk bør skamme seg. Og hvis jeg kan si noe JEG mener om deg personlig, så er du et fantstisk menneske både utenpå og inni! Selv om jeg ikke kjenner deg personlig, VET jeg at dette er sant! Jeg minnes at jeg møtte deg mens jeg var på jobb, og måtte kommentere kjapt at jeg leste bloggen din. Bare måten du tok imot det fra meg, åpnet deg og smilte til meg med den varmen du har! Det gjorde dagen min. Og det inntrykket mitt stemmer med hva du utstråler på sosiale medier og bloggen. Så bare husk det <3 og disse fæle menneskene som skriver stygt om deg er bare misunnelige, selv om deg er klisje å si så er det nok tilfelle. For du er som sagt både vakker på innsiden og utsiden!!! Stor klem fra meg

    25. Søte du! Eg forstår virkelig ikkje kva som går av folk som skriver slike ting, og all ære til dåkke som skriver blogger og opplever slike nettroll. Kjeme aldri til å forstå (heldigvis) kva som får folk til å gjere slikt. Det er ingenting sant i dei kommentarene, du er heilt nydelig akkurat slik som du er, og det hadde du vert uansett vekt og kroppsfasong. Håper du også kan ta til deg dei gode kommentarane du får, og husker på at du har ein heiagjeng der ute som elsker og følge bloggen din. Håper du får ei fin veke!

    26. Jeg tipper det dreier seg om missunnelse.. De som har behov for å rakke ned på andre er bare missunnelige! Og det får dem til å føle seg bedre. Stakkars mennesker. Du er utrolig flott Maren 🙂

    27. Skjønner virkelig ikke hvor de stygge og unødvendige kommentarene kommer fra. Du er like fin og blid som alltid, og sprer sunn mat- og treningsglede som alltid! Fortsett med det, jeg synes det er supert. Ha en fin dag videre!

    28. Er det mulig? Når ble synet på kropp så forvrengt at DU får slike kommentarer? Er det noen som virkelig har drømmekroppen så er det deg, Maren! Du har en nydelig utstråling, du er sterk, sunn og meget veltrent! Jeg tror dessverre mange går rundt med tanker om at en fitnesskropp i sceneform er det man skal sammenligne med. Et helt uoppnåelig mål for de fleste i en vanlig hverdag. Jeg liker så innmari godt det du står for, med en god balanse mellom trening, mat og livet ellers. Du er virkelig et godt forbilde! <3

    29. Her kommer til litt alvorsprat, aller mest ment til de som syns det er gøy å slenge med leppa. Til dere anonyme, patetiske mennesker som er så usikre på seg selv at dere må velge dere ut noen dere vet har usikkerheter. Hvorfor velger dere å gjøre dette? Har dere virkelig, VIRKELIG ikke noe bedre å bruke tiden deres på enn å skrive usanne ting til Maren? Jeg har fire ord til dere: Få dere et liv!
      Dere vet også at dere aldri er anonyme på nett? IP-adresser kan lett spores til dere. Syns dere skal søke psykolog, for det er noe virkelig galt med dere når dere driver og skriver dritt på bloggen til andre mennesker. Det kalles mobbing og er så stygt at jeg nesten ikke finner ord en gang.
      Hvorfor leser dere bloggen hennes hvis dere bare skal lage kvalme? Hvorfor kan dere ikke bare gå å, ja, som jeg sa, få dere et liv, jobb med dere selv og se dere selv i speilet.
      Jeg er ikke redd for å kommentere under eget navn, men farfaren min lærte meg: Har du ikke noe fint å si, ikke si noe i det hele tatt. Han var en vis mann og han har absolutt helt rett. Hvis du ikke har noe hyggelig å si, hold kjeft og stikk. Det er ingen som er interessert i å høre på møkkaprat!
      Til deg, Maren:
      Hev deg over det. Du har en veldig lik kropp som mange andre, vi har veldig lik kropp, bare at du er mye brunere, hehe 🙂
      Neste gang, hvis du får en slik melding, skal du tenke:
      De kjenner ikke meg, de vet ikke en dritt om meg og jeg er bra akkurat som jeg er. Jeg er kjempeflink til å trene og utseende er ikke alt. Jeg er snill, varm og omsorgsfull.
      Jeg vet at det er mange som støtter deg, Maren. Ikke la disse møkkafolka dra deg ned. Det er ikke sikkert heller at det er mange forskjellige folk. Det er nok noen få tapere som sitter og troller rundt og har ingenting bedre å gjøre…
      Start på nytt på tirsdag. Hev deg over det <3
      Vis hvem du er og hva du står for <3 Det er den Maren jeg liker å følge 🙂

    30. Men kjære – jeg kan ikke skjønne at noen kan slenge sånne dritt kommentarer til deg! Jeg er iallefall ei som sitter hjemme og misunner både din kropp og utstråling.
      Også må jeg bare slenge på at snapping hvor du snakker, slik det ble gjort i helga under Shape Up, er virkelig gull <3 Du sprer glede!!
      Håper du har en fin mandag <3

    31. Skjønner at det er vanskelig å heve seg over alle kommentarer, men du burde virkelig ikke la idioter ødelegge dagen din på denne måten. Slemme & idiotiske mennesker er det der ute, uansett hva man driver med eller hvordan man ser ut. Du er helt RÅ, Maren! Du oser energi & positivitet! Aldri slutt med det du driver med fordi du er en stor inspirasjon til mange der ute! <3
      De menneskene som har behov for å slenge dritt, & som ikke tør å stå opp for hva dem mener.. det er mennesker med lav IQ, & som har problemer med seg selv. De føler seg bedre av å presse andre ned, men veit du hva? Ikke la dem få den gleden av at kommentarene traff deg, vær snill & positiv mot deg selv! stå på videre! Du er rå fin både på innsiden & på utsiden! <3

    32. Kjenner jeg blir provosert når folk skriver sånt og faktisk klarer å såre vedkommende. Tenk hvor dårlig de må ha det med seg selv for å kunne skrive sånne stygge kommentarer. Sier mye mer om de enn om deg hvert fall! Du er kjempefin akkurat som du er, og det er så latterlig at folk skal kommentere nedsettende om kroppen din. Uansett er det nettopp DIN kropp, og egentlig skulle det ikke være noe man kommenterer, men det vil alltid finnes slemme folk på internett. Heier på deg! Er fast leser av bloggen din og jeg syns bloggen din har vært utrolig inspirerende og variert den siste tiden 🙂 Klem fra meg

    33. STÅ PÅ VIDERE KJÆRE MAREN!!
      Nettrollene er bare sjalu, og har tydeligvis alt for lite å fylle hverdagen sin med når de bruker tid på å slenge dritt til et så fint og ikke minst inspirerende menneske som deg. Forstår at det er veldig vanskelig å ikke ta seg nært av slike kommentarer – men du må vite at det er sååå mange mennesker der ute som ser opp til deg og som gleder seg til dine oppdateringer på bloggen, inkludert meg selv! Det er en grunn til at du har nådd så langt som du har gjort<3

    34. Uff so trist!! 🙁 Folk har verkeleg ikkje liv so pirka på ei sånn jente som deg som berre sprer glede og ser heilt fantastisk ut! Berre hev deg over dei, for berre sjå på alt du får til, dei er berre misunnlige på deg Maren <3

    35. Skjønne flotte Maren, ikke bry deg. Livet er for kort til å henge seg opp i bagateller og folk som ikke vil en vel

    36. Blir så sint når jeg leser dette! Du ser jo helt fantastisk ut! Sunn, veltrent og sterk! Og jeg ble imponert (og inspirert) av bildene med bar mage fra Malaga! Stå på videre med din positive innstilling og ditt blide vesen, Maren! Jeg begynte å lese bloggen din i høst og det er jeg veldig glad for, for den gir energi:)

    37. Kjære Maren!
      Jeg leser flere av dere freshe og spreke treningsjentene sine blogger og ser at flere av dere opplever en økning i samme type dårlige kommentarer. Hvilket bare er helt meningsløst og idiotisk! Av en eller annen grunn virker det som om noen har funnet ut at de bare skal spre eder og galle om vekt uten legitimitet. Dere er så sporty, veltrente og friske alle dere som får disse kommentarene så selv om det er hardt: Husk hvor mange vi er som støtter dere og heier på dere! Jenter som heier på jenter! Hatet er stort men kjærligheten er større – stå på videre:)

    38. Hold hodet hevet! Du ser råflott ut, og den jobben du gjør for oss er helt fantastisk. Setter så stor pris på det du gjør!
      Og det var så moro å se bildene dine fra Malaga!, du ser fantstisk ut 🙂
      Prøv å rist av deg kommentarer som små og store troll sender ut- du har en hel gjeng som heier på deg og digger deg og det du gjør3

    39. Maren, det skinner igjennom hele deg hvor mye mer lykkelig, glad og sunn du er i kroppen din nå enn tiden for noen år tilbake da musklene dine var litt mer synlige (definerte eller hva det enn kalles). Stjerner i øynene, smilehull og ordentlig ekte sunnhet vinner alltid og håper mobberne får hjelp til å finne sin lykke (uten å måtte mobbe deg for å føle seg bra) – heia deg <3 <3

    40. Synest du ser bedre ut enn noen gang jeg. Brun, veltrent, markert og sprudlende. Om du er tykk da må de to eller den ene (sikkert samme person som har kommentert to ganger) virkelig få seg brilleglass. Dette skrives kun for å sverte deg og av ren sjalusi. Se deg i speilet og gi deg selv et klapp på skulderen: du ser smashing ut!

    41. Hei du, Maren! Etter min mening, så ser du så fresh og sunn ut🙂 Det florerer av treningsblogger der hovedpersonen er alt for slank, som spyr ut gode(dårlige) kosholdsråd til unge jenter som sluker alt rått.. Derfor, kred til deg, vær akkurat som du er! De fleste av oss lesere synes du er mer enn god nok👊😊
      Bruker sjeldent å kommentere, men ble bare så revet med..argh!
      Håper du får en fin uke!🙂
      Klem fra trøndelag🤗

    42. Lettere sagt enn gjort. Men ikke ta det til deg. Du er MYE sterkere enn du tror. Så setter du på taylor swift med shake it off(den hjelper meg mye!!). De som må trø ned andre for at de selv skal ha det bra, burde søke profesjonell hjelp.
      Jeg kjenner deg kun igjennom bloggen din, men du oser av selvtillit i ordene dine. Fortsett, for du er en enorm motivasjon og inspirasjon for ALLE oss andre ♡
      Hilsen selv et mobbeoffer.

    43. Jeg vet ikke om jeg skal gråte eller spy. At folk kan være så ond tvers gjennom klarer jeg virkelig ikke å forstå. Ingen ting av det er sant, og det håper jeg du vet <3 Du ser virkelig helt strålende ut, akkurat som du er! Det er så trist hvordan verden har blitt.

    44. SHIT, hva skal man si om sånne ting? Jeg klarer ikke å ikke si noe til deg nå, jeg lover å roe meg ned og ikke bli helt Maren-stalker, men jeg er bare så fan av deg, av det du yter og står for. Ingen fortjener å få slike stygge svake kommentarer, og selv om du stikker hodet fram, så er det ingen grunn til å slenge sånne kommentarer etter deg. Du er virkelig et herlig menneske, og jeg håper at du vet at alle vi som sier de gode tingene til deg, at det er de som virkelig er sanne og som du burde ta til deg. Men jeg skjønner at det ikke er lett å skyve de vonde vekk.
      Jeg var så heldig å få være med på en time sammen med deg på lørdag, og for et menneske du er. Du strålte imot alle som kom inn, smilte og makan til en inspirasjon du var, og er. Du er fantastisk, og selv om man ikke skal kommentere andres kropp, så er du en maskin. Sterk og flott, sporty og sunn, og ikke feit og slapp i det hele tatt og du har en skikkelig god utstråling.
      Jeg digger deg. Håper du koser deg så godt du kan i dag, og jeg sender deg en klem. Hilsen fra Anja

    45. Kjære Maren! Jeg har aldri kommentert en blogg før, men måtte bare nå. Det gjør vondt å lese at folk sender stygge meldinger til deg. Blir helt sjokkert av flere ting, og mest av alt at noen kan si du er “slapp i fisken”. Du som er så flott! Du er et strålende forbilde for unge og gamle jenter og damer i hele landet med din sunne, balanserte livsstil og tilsynelatende avslappede forhold til mat samt positive forhold til trening. Flere treningsbloggere burde være som deg! Du stråler av energi, styrke, treningsglede og sprekhet. Så drit i hva de skriver, det er et produkt av misunnelse og usunne verdier og du er bedre enn som så. Fader asså, du har jo virkelig skjønt det! God klem og stort smil fra ei som er takknemlig for ekte jenter som deg <3

    46. Kjære Maren! Du e et så strålende og flott menneske! Du e ett av mine forbilder og eg føle deg på alle sosiale medier, fordi eg digge deg!
      Stå på! Du e unik

    47. At noen kan si noe stygt om deg er for meg helt ubegripelig! Du stråler og er helt fantastisk! Har bare en ting å si: Heia Maren og Leo 😊 Dere to lyser opp dagen med hverdagsblinkskudd som får mange til å smile. Stå på og fortsett med det gode arbeidet du gjør. Klemmer fra Fredrikstad

    48. Å heve seg over det er lettere sagt enn gjort, men de skal ikke få knekke deg! Disse kommentarene kommer garantert bare fra en eller et par stykker. Som tydeligvis har det som sin personlige agenda å få deg til å føle deg slik. Hvorfor kan man jo lure på, men de(n) er ikke noe annet enn noen mobbende nettroll! Om du er stor og utrent da har jeg virkelig misforstått hva de ordene betyr. Du ser jo helt fantastisk ut! En skikkelig inspirasjon. Du er slank og trent og det har du fått til på en sunn måte. Du er et forbilde, du er den type mennesker jeg vil døtrene mine skal se opp til når de blir eldre. Jeg ser også opp til deg, du promoterer en sunn livsstil og det er positivt ! Og de nettrollene, tenk deg, de tar seg tid til å komme innom bloggen din bare for å skrive stygge ting, det er deprimerende!

    49. Vet du hva? Folk er så fæle. De har det ikke godt med seg selv den som holder på sånn. Når man må rakke ned på andre for å føle seg vel selv. Ble ikke Kristina Andersen utsatt for en ganske stygg kommentar nå nylig også? Samme trollet kanskje?
      Jeg syns du er helt nydelig. Mange ganger jeg har tenkt; skulle ønske jeg hadde kroppen til Maren Erdevik. Pen og se på, ikke minst er du sykepleier også.
      Hilsen en annen sykepleier 🙂

    50. Vet nesten ikke hva jeg skal si. Jeg håper og tror at du klarer å se forbi slike innlegg. Men når noen kommer med slike stygge kommentarer er det vanskelig å ikke la seg påvirke tross alt. Du ser flott ut, naturlig og sunn. Jeg tenker at det er alltid slik at en sånn bemerkning gjør stor skade uansett hvor dumt det er. Det er vel misunnelse og et skeivt forhold til virkeligheten som ligger bak. Jeg har sagt det til deg før at du er et sunt forbilde for unge og du sprudler samtidig som du er flink til å skrive. Ikke la deg påvirke av slike innlegg. Klem

    51. Jeg kjenner at jeg blir fly forbanna på folk som skal snakke andre ned! Hva skjer med å løfte hverandre opp og heie på hverandre? Må sjalusien tape kampen!
      Takk til deg Maren som deler inspirasjon ❤️

    52. Lurer av og til på hva som feiler folk. Seriøst har en ikke noe positivt og komme med så la være! Fatter det bare ikke. Ja takk til sunne flotte forbilder med ett balansert forhold til mat og trening som viser at alle har sine gode og dårlige dager. Fortsett med den gode jobben du gjør.

    53. Kjære Maren, jeg klikken meg innom bloggen din en gang iblandt for inspirasjon til trening og mat. Følger deg på snap og Instagram og finner så mye inspirasjon der! Dette er andre gangen i mitt liv at jeg kommenterer på en blogg. Du er så utrolig herlig, livlig, sprer et utrolig humør gjennom sosiale medier! Og du er så flott!!! Herligland, du stråler som aldri før! Håper virkelig du tar deg tid til å lese gjennom alle kommentarene her, for det er disse menneskene som har kommentert over her det er verdt å høre på, og ikke de misunnelige nettrollene som sitter hjemme i sin egen stue og er miserable over sitt eget liv og derfor prøver å ødelegge noen andres dag og selvbilde! Du er en inspirasjon for så mange! Stå på og fortsett og vær det! Heia heia

    54. Nettroll er og blir nettroll. Ikke tro på et ord de sier. Ren og skjær misunnelse. Du er herlig ærlig og jordnær og inspirerende. Slett disse ordene ut fra både blogg og minnet. God klem fra fast leser

    55. Gode deg <3
      Jeg skjønner meg ikke på visse folk.. Når de oppfører seg slik mot andre mennesker bør de snart innse at det er de selv som faktisk har et stort problem. Ikke la disse folka ta knekken på deg! Du er et helt fantastisk menneske, som jeg virkelig ser opp til! Og det vet jeg at veldig mange andre gjør også! Stå på fine, flotte Maren <3

    56. Kommenterer sjeldent blogger, men nå må jeg bare. Blir så skuffet over at noen mennesker er så frekke. Syntes du ser amazing ut og er et ekstremt flott forbilde for mange jenter. Stå på 🙂 !

    57. Så utrolig trist å høre, bare av å lese kjenner jeg sinne og frustrasjon. Vi mennesker kan være så utrolig slemme, ingen som fortjener noe slikt!
      Jeg har fulgt deg lenge og ser på deg som en utrolig stor inspirasjon, du virker så utrolig herlig! Positiv, glad, sprudlende, fit og sunn!
      Og du er erlig om det er noe, du er ikke overflate bra nokk? Om det er ok å si, du er deg selv, erlig og oppriktig!
      Glem de som skjuler seg bak anonyme kommentarer, uansett hvor vondt det er. Ta til deg de gode og positive meldingene det er de som er verdt å ta med seg videre!😄❤️
      Hilsen ei på 20 som er tidligiere mobbeoffer og hatet meg selv totalt, til å ha jobbet meg opp så mye at negativitet fra andre blir bare overhørt😅 har hatt nokk av slikt..
      Ønsker deg alt godt, fortsett med det gode du gjør❤️
      Ha en fin, sprek og sprudlende uke!

    58. Jeg så instastoryen din om drittslenging og hvordan det gikk inn på deg💔 jeg ville bare si at grunnen til jeg følger deg er at du trener aktivt, alltid er positiv, spiser sunt men når du har lyst på noe «dritt mat» så spiser du det og det er helt fantastisk! Du er en person som faktisk har et realistisk forhold til trening og kosthold og jeg vedder på de fleste treningsbloggene gjemmer godteri posen langt fra bloggen men digger deg for du faktisk viser at du kan se trent og bra ut selv med utsjeiinger i ny og ned og alt handler om balanse! Digger deg❤️

    59. Ufresh!? Du?? Det er det dummeste jeg har hørt. Du ser fantastisk ut! Sunn, frisk og absolutt superfresh. Du inspirerer meg stort med treningsvilje og sunt kosthold, samtidig som du viser at det er helt lov å spise både sjokolade og potetgull en tirsdag. Fortsett å gjøre som du trives med 💪💪

    60. Hei Maren.
      Jeg har ikke lest bloggen din på noen dager, men når jeg gikk inn på siden din i dag så var min første tanke: “Uvanlig sexy opptreden her, Maren :-D”
      Jeg tenker til tider sånne tanker for meg selv når jeg leser blogger din, men jeg poster dem aldri… dvs. nesten aldri… noen ganger så klarer jeg ikke å kjeft om hva jeg egentlig mener. Det er vanskelig å poste dette i disse “metoo-tider”, uten å virke respektløs, men om alle andre skriver masse stygge ting så trenger vel ikke jeg å være flau for å si at jeg synes du er deilig akkurat som du er! …og at jeg følte for å si det til deg akkurat i dag 🙂

    61. Hei Maren.
      Jeg har ikke lest bloggen din på noen dager, men når jeg gikk inn på siden din i dag så var min første tanke: “Uvanlig sexy opptreden her, Maren :-D”
      Jeg tenker til tider sånne tanker for meg selv når jeg leser blogger din, men jeg poster dem aldri… dvs. nesten aldri… noen ganger så klarer jeg ikke å holde kjeft om hva jeg egentlig mener. Det er vanskelig å poste dette i disse “metoo-tider”, uten å virke respektløs, men om alle andre skriver masse stygge ting så trenger vel ikke jeg å være flau for å si at jeg synes du er deilig akkurat som du er! …og at jeg følte for å si det til deg akkurat i dag 🙂

    62. Hei! Pleier aldri å kommentere blogger egentlig- men måtte bare skrive noe hyggelig til deg! Fordi det er så lett å ta til seg alt det negative bare på en kommentar når 8/10 er positive, fordi det negative stikker såå hardt! Men ville bare skrive til deg hvor virkelig fin og flott du er.. du er sterk, stram og vakker! Et godt forbilde som virkelig fremmer balansen i en sunn hverdag, du later ikke som du bare drikker smoothie og spiser Speltlomper! Du viser også sørlandschipsen og sjokkisen- som mange kanskje skygger over! Du ser så sinnsykt bra ut, Maren😍 sterk rumpe, stram mage, fin rygg, flotte lår og et nyyydelig fjes! Håper du tar det til deg også! Jeg bøyer meg i støvet! Du er rett og slett helt rå.. stor klem og takk for at du er den du er på sosiale medier

    63. Dersom du gjør noe bra er det alltids noen misunnelige sjeler der ute som er ute etter å spy ut usannheter for at du skal føle deg dårlig. Kanskje er det samme person som har skrevet mange av kommentarene også, så tror du bare må heve deg over dette 🙂 At noen tar seg tid til å gå inn på bloggen din betyr at de er interessert i hva du legger ut. Og nei du er er I ALLE FALL IKKE tykk eller utrent. Du oser jo av skjønnhet, helse og ser veltrent ut. Ha en fin dag og takk for oppskriftene 😀

    64. Hei! Tuuusen takk for at jeg fikk lov å være med på timen din på shape-up convention, og for at du er du! Jeg møtte deg såvidt i gangene på NIH convention også, du kom med en artig kommentar ang vektvesten du gikk med, og bare det gjorde meg så utrolig glad. Du sprer glede. Og du er jo i dritgod form i tillegg! Tror folk må forstå forskjellen på fett og muskler, du er jo on fire! 😀 Ikke la deg stoppe, det er sannsynligvis mennesker med en stor usikkerhet på seg selv som skriver dritt. Det tror jeg du vet innerst inne. Se så mange fine kommentarer du får <3

    65. Kjære, fine Maren<3 jeg blir oppriktig trist og oppgitt i hjertet mitt over at det finnes mennesker som får seg til å komme med slike stygge kommentarer om andre.. jeg håper uansett at du klarer å se forbi den småligheten og sjalusien- for du er virkelig helt fantastisk nydelig! Både inni og utenpå😊 Du har drømmekroppen spør du meg. Du ser råbra ut! Også skinner det så godt igjennom hvor godhjertet og snill du er. Vi er så mange som heier på deg! Du er et godt forbilde <3

    66. Kjære Maren, du er den eneste treningsbloggen jeg leser fast fordi du virker som en så tvers igjennom god og snill person, du er superfresh, har en fantastisk utstråling, og gir meg så ufattelig mye inspirasjon, både i form av trening, kosthold, og generell positivitet og livsglede. Jeg elsker at du viser oss flere sider av livet ditt, gode dager, mindre gode dager, og jeg blir så glad når jeg ser at du for eksempel koser deg med en bolle. Du viser oss at man ikke trenger å gå på lavkarbo eller noen annen diett for å være sunn, sterk, sprek og se helt fantastisk ut, du er virkelig en av de aller beste forbildene der ute!

    67. Kjære Maren, har lest bloggen din lenge nå men har aldri kommentert! Du fremstår så sprudlende og glad på bloggen og når jeg møtte deg på shapeup convention i helga ble jeg nesten litt satt ut av hvor sprudlende og gledesspredende du er! Ikke la slike dumme kommentarer knekke deg. Jeg blir så inspirert av innleggene dine når det kommer til trening og mat! Så fortsett med å være inspirerende og gledesspredende deg<3

    68. Når sant skal sies er stygge kommentarer en direkte refleksjon over personen som har skrevet det, og ikke deg. Tenk å være så ulykkelig at man sprer gift på den måten. Å reagere på kritikk er bare menneskelig, men vi tåler alle bare såpass mye, så pass godt på deg selv.

    69. Norge trenger forbilder som deg! Du sprer treningsglede. Du bygger opp om et sunt kosthold, som ikke er preget av hysteri. Du smiler i naturlige poseringer. Du oppmuntrer til at man skal være fornøyd med seg selv. Ikke la nettroll ta fra Norge de forbildene vi så sårt trenger. Fortsett akkurat som før, vi heier på deg!

    70. Fader er det mulig?? Du som er så søt, fresh og fin! Du er skikkelig til inspirasjon for meg skal du vite! ❤️ Prøv å ikke bry deg om slike kommentarer selv om det sikkert er lettere sagt enn gjort. God klem til deg❤️

    71. Hei jeg digger deg!
      Fant en utrolig hjelpsom video av Henry Cavill
      der han snakker om det BESTE rådet han har fått.
      Starter ifra 1min i videoen. Jeg synes det er genialt.
      Og har endret meg. Jeg bryr meg ikke lenger om hva folk
      sier eller mener om meg lenger.
      WHO cares. Be you og drit i hva folk sier
      PS. Verdens peneste mann og youre welcome 🙂
      https://www.youtube.com/watch?v=H3JEk0fXorE

    72. Hei, fine Maren! Jeg pleier ikke å kommentere så ofte, men akkurat denne saken traff meg i hjertet. Jeg lurer virkelig på hva som får folk til å legge igjen så stygge, ufortjente kommentarer! Jobben du gjør er så viktig og du er en stor inspirasjon for mange. Foruten å spre massevis av treningsglede, synes jeg at du klarer å formidle at det ikke er så vanskelig å leve en sunn og balansert livsstil hvor det er rom for litt av alt. Og så har du jo bare den rååeste energien og et helt nydelig smil! Stå på, Maren!

    73. Hei! Pleier ikke kommentere så ofte, men nå måtte jeg slenge meg på! Lurer også på hva som gjør at enkelte virkelig er ute etter å såre andre. I mine øyne hadde verden hatt godt av flere bloggere som deg! Nettopp fordi du er en enorm inspirasjon, men likevel så viser du oss at det er greit å skeie ut eller innse at kroppen ikke var helt på lag til å gjennomføre en tung økt en dag. Er fast leser, og for hvert nye innlegg blir jeg i godt humør og inspirert. Har ikke telling på hvor mange ganger nettopp dine innlegg har fått meg avgårde på trening, eller fått meg til å dra fram Kettlebellen min hjemme under eksamensjobbing. At folk får seg til å kommentere på utseende og kropp gjør meg kvalm! Uansett så har du jo råflott, og har en positiv energi som jeg tror smitter over til stort sett alle 😀 Stå på med det du gjør!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg