Blir du med meg på trening?

God morgen hjerter. Jeg håper alle hadde en fin valentines day i går. Jeg kom hjem til Kristiansand ganske sent, og uten bagasjen min. Så dagens mål er å få den, og rekke å vaske alle klærne før jeg drar igjen i morgen tidlig. I dag skal jeg få kommet meg på trening, og kjøre en solid økt. Jeg har ikke fått trent skikkeligi Malaga på grunn av en svært tett timeplan, så i dag skal det bli godt å få inn en skikkelig økt. Jeg fikk faktisk inn én god økt i Spania, og den filmet jeg – noe jeg aldri gjør. Så den gleder jeg meg til å jobbe litt med og dele med dere. Den ble filmet med iphone, så jeg tror kvaliteten gjør seg best på instagram. Dere finner meg på Marenerdvik. 

Over til dagens økt, dette er min plan i dag: 

I løpet av 1 minutt skal du gjøre: 

  • 2 pullups
  • 4 Burpees

Resten av minuttet hviler du. Når et nytt minutt starter kjører du på igjen med to pullups og 4 burpees, hvil den resterende tiden. Slik holder du på i 10 minutter.

1. Pullups (gjerne med strikk) 

2. Burpees

Dette er en tung økt, og resultatet blir 20 pullups, og 40 burpees. Du kan gjerne gjøre pullups med strikk, eller bytte den ut med grisetung nedtrekk, eller opptrekk med kroppsvekt (du ligger under en stang og trekker deg opp) eller roing i ringer. 

Min plan er å kjøre denne økten først, også gjøre 40 minutter cardio etterpå (går i motbakke). Det betyr ca 1 time på trening med effektiv god trening. Jeg får da både styrke, og utholdenhet.

Noen som har lyst å bli med på denne økten i dag? Tagg meg gjerne i storyene deres på Instagram, bilde på Instagram, eller send meg en snap om du gjør økten (eller en annen økt inspirert av meg). Det er så gøy og ikke minst inspirerende med oppdateringer fra dere<3 marenerdvik både på snap og Instagram. 

 

Smiiil, Maren 

2 kommentarer
    1. Hei Maren!
      Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg har lest noen tidligere innlegg du har skrevet angående pt-utdanningen til afpt. Er veldig interessert i å ta intensiv-utdanningen i Miami til sommeren, og lurer derfor på om du vet om undervisningen foregår på norsk eller engelsk? Fant ikke noe informasjon om dette på nettsiden deres..
      Ha en fin dag 🙂
      Hilsen Hedda

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg