Deilige nyheter i treningsgarderoben

Inneholder annonselenker

Jeg har så lyst på nye treningsklær om dagen, og bruker alt for mye tid på å klikke rundt på diverse nettbutikker. Her har jeg laget seks ulike collager med treningsklær i fem ulike fargekategorier. Jeg er litt hekta på rosa & oransje kombinasjonen om dagen, var det ikke fresht? Jeg synes sort & hvitt alltid er fint, og blått, både sterk blå og mer dusblå-grå er fantastisk fint. Den røde collagen er helt magisk. 

Adidas tights  // Sports-bh  // Løpejakke fra Cubus  // Adidas Singlett // shorts // sports-bh // Tights 

Singlett // Reebok sportsbh // Adidas Tights // Tights fra Cubus // Adidas shorts // Reebok sportsbh // Tights fra Cubus 

Reebok t-skjorte // Sportsbh // Adidas singlett // sportsbh // Reebok sokker // Tights // Adidas singlett 

Nike singlett // Adidas sportsbh // Nike genser // Filippa K sports-bh // Reebook topp // Puma tights 

Adidas tights // Reebok topp // Reebok sko // Adidas shorts // Tskjorte fra Adidas // Singlett 

Reebok tights // Sportsbh // Reebok croptop // Sportsbh // Adidas singlett // Tights 

 

Jeg har plukket ut noen favoritter, og håper dere også kan finne noe dere liker her. Jeg har bestilt noe av dette hjem, og resten er satt på ønskelisten. Det er bare så vilt gøy med treingsklær. Jeg får nesten litt lyst å trene bare av å se på denne fargefesten. 

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer

Siste innlegg