5 filmtips til søndagskvelden

Søndager er for meg en skikkelig kosedag, og hva passer vel bedre enn et par filmtips. Disse bildene er tatt i Oslo på fredag, men jeg har lyst å bruke dem nå. Egentlig fordi jeg alltid viser filmtips med smågodt og popcorn, men det går jo fint an å kose seg med smoothie-bowl og juice også. I kveld blir det nok alt annet enn smoothie her, men jeg synes likevel det er fint å vise litt sunne, deilige alternativer også. 

5 filmtips: 

  • The call 
  • The Hit mans bodyguard 
  • De urørlige 
  • Taking Lives 
  • American assassin 

To av filmene på denne listen, The call og Taking Lives fant jeg på Eirin Kristiansen sin blogg. Jeg leste det en dag jeg hadde så lyst å se film, og endte opp med å se begge samme kveld. De var så spennende og gode. Så da måtte jeg bringe Eirin sine tips videre, sammen med tre andre filmer. De urørlige er så nydelig, den var faktisk en del av pensumet på sykepleien, og den gjorde virkelig inntrykk på meg. 

Kanskje er du jakt etter en god serie i stede, så da legger jeg ut link til mine beste serietips i tillegg. I innlegget HER og HER, har dere over 30 tips til diverse dere kan se på i kveld <3 

Nyt søndagskvelden, og kos dere med film, serier, snacks og kos med noen du er glad i. Jeg har kost meg så denne helgen, og kjenner at nå er jeg oppladet og klar for en ny uke. I morgen starter jeg dagen med smoothie, men i kveld står det brownies og godsaker på menyen her i huset. Søndag er kosedag, og sånn er det bare. 

 

Smiiil, Maren 

3 kommentarer
    1. Martine: The call og taking lives ligger på netflix, de urørlige tror jeg at jeg så på sumo, eller så var det også netflix. De andre er kjøpt på itunes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg