Stille før stormen

Enda en dag på hytta er snart over, og vi har kost oss glugg i dag også. Tiden går så alt for fort, og jeg kunne gjerne hatt en hel uke her oppe. I dag har vi vært ute på en morgentur før frokost, etterfulgt av standard hyttefrokost med masse godsaker. Deretter var det ut på skitur, etterfulgt av kos på verandaen med bålpanne, pølser, marsmellows, kakao og leking med Leo. Vi nyter dagene, og det er ikke så mye annet å melde om enn deilige dager, med masse frisk luft og herlig påfyll av energi. 

I dag har jeg faktisk jobbet litt også, og det føles bra. Man kan jo ikke forsvinne helt fra virkeligheten selv om man tar seg en langhelg på hytta. Jeg har levert to treningsprogrammer til ShapeUp, som dere får se på trykk i løpet av de neste to månedene. Jeg har også forberedt meg litt et par spennende møter i Kristiansand i starten av den kommende uken, og et veldig spennende møte mot slutten av uken i Oslo. Det blir en utrolig hektisk uke, og da er det veldig godt å lade opp med noen total avslappende dager her oppe først. 

Det ene møte er med Kreftforeningen, og jeg gleder meg til å jobbe videre med dem. Vi jobbet så fint sammen på Rosa Sløyfe, og jeg gleder meg til å gjøre masse mer sammen i 2018. 

Nå står det straks biff, bakt potet, og masse grønnsaker på menyen. Det lukter magisk i hele hytta, og jeg gleder meg så. Siste kveld på fjellet skal nytes <3 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg