Når du virkelig trenger å roe litt ned

I Barcelona oppdaget jeg en butikk jeg aldri har sett maken til, og jeg forelsket meg helt i den. Hele butikken var bare såper, deilige kremer, ansiktsmasker, leppepomader, skrubber, badesalter, og det gøyeste av alt – Badebomber. Har dere sett noe så fantastisk gøy? Du slipper en av disse oppi badekaret ditt, og vannet blir forvandlet til en avslappende, magisk oase, eller full fest med glitter og rosa glam. Altså jeg vurderer å flytte til et hus med badekar asap. Dette var så gøy at jeg måtte kjøpe med til alle jeg kjenner med badekar.

I går overrasket jeg mamma med sin badebombe, og hun ble så utrolig glad. Bombene lukter helt vidunderlig, og flere av den inneholder deilige sheabutter som gjør huden så myk og god. 

 

Dette høres ut som tidenes annonse, men det er det overhode ikke. Dette var bare noe jeg synes var utrolig digg, og hadde lyst å dele med dere. Jeg har aldri hørt om dette før, og trodde kun det var i utlandet. Jeg fikk snap av en følger som skrev at Lush, som butikken heter, finnes i Oslo også. Hurra!!! Gjett om jeg skal innom der neste gang. 

Jeg hadde bare lyst å tipse dere om dette, velvære er en deilig gave å få, og perfekt gave til den som har alt, og egentlig ikke trenger flere ting. De fleste kan trenge å roe ned litt, senke skuldrene og slappe av <3 

Nå skal jeg bytte joggebukse ut med litt finere klær, og komme meg avgårde til juleselskap med familien. Pinnekjøtt står på menyen, og jeg gleder meg så<3 

 

Smiiiil, Maren 

 

10 kommentarer

Siste innlegg