Noe av det villeste jeg har smakt

Jeg har så mye jeg har lyst å vise dere fra i dag, at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Vi startet dagen med en liten treningsøkt på hotellet, før vi dro ut for frokost på et helt fantastisk sted. Dette er uten noe som helst tvil, den beste matopplevelsen, sånn frokost/lunsjmessig, jeg noensinne har hatt. Jeg har tatt så mye finer bilder av den maten, og jeg skal bruke den som inspirasjon gjennom hele vinteren. Jeg skal dele absolutt alt med dere, men la oss ta det beste først, og begynne med desserten. Den er noe av det villeste jeg har smakt. Fy søren så himmelsk godt! 

Jeg kan nesten ikke tro at det er sant, men disse muffinsene er faktisk sunne. Ja du leste riktig, disse er sukkerfrie, glutenfri og laktosefri. Say what? Det verken ser, eller smaker som det. Ikke det at laktosefri eller glutenfritt er sunnere da, men det er jo praktisk for dem med allergier. Jeg har aldri smakt noe så godt som den glasuren på disse cupcakesene, hjelpes for en fest i munnen. 

Så ikke disse helt utrolig fristende ut? Kommer ikke over at dette er sunnifiserte greier. Vi kjøpte med oss to stykker, som vi koste oss med i sola. Det er ikke så varmt i Barcelona nå, sånn 12-13 grader ca. Men i solsteika, der vi satt å momset cupcakes var det så varmt og godt at både skjerf og jakke måtte av. For en lykke å få kjenne på strekende sol midt i desember. Det var så mange gode kaker å velge i, og vi endte til slutt opp med sjokolade&Vanilje, og Kokos&vanilje, med noe rosa deilig søtt på toppen. Jeg har faktisk ikke ord – disse må oppleves. 

Nå skal jeg hoppe i dusjen, og gjøre meg klar for middag. For en matreise dette er, vi går fra den ene fantastiske restauranten til den andre. Dette er en opplevelse jeg aldri har vært borti før, og jeg koser meg altså så. Fineste reisefølge, fint vær, nydelig mat, masse fint å se på, og utrolig bra shopping.

Nå må jeg komme meg avgårde her, men titt innom igjen i morgen tidlig – da skal jeg blow your mind med den beste, sunneste, mest fargerike og kreative lunsjen du har sett. Jeg gleder meg så!!

 

Smiiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. TAKK! Endelig en som sier at glutenfritt ikke er sunnere, er så lei av å høre dette! Hva er galt med vanlig mat??
      Ser utrolig godt ut, og har allerede “sniktittet” på lunsjen på snap-storyen din, ser fantastisk ut den også <3

    2. Det der så bare helt magisk ut!! Gjett hvem som vil reise til barchelona nå.. ser ut som det må oppleves. Er sikkert like glad i gode smaksopplevelser som deg. Spinatsuppen jeg testet fra din oppskrift i går ble rågod. Takk for alt du deler. Leser bloggen din hver dag, morgen og kveld. Har gjort det i maange år, haha😊😊😊

    3. Husker du navnet på den restauranten/baren du snappet fra, den som hadde så koselig bakgrunnsmusikk? Så utrolig koselig ut 🙂 Kos deg videre på tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg