En skatt på håndleddet

Annonse for Daniel Wellington 

Har du sett noe så delikat og vakkert? Jeg går sjeldent med smykker, og den eneste klokken som har fast plass på min arm er pulsklokken. I disse juletider derimot, er det litt annerledes. Nå har pulsklokken blitt byttet ut med en delikat gullklokke fra Daniel Wellington. Jeg bruker både armbåndet, og klokken sammen, og for meg er det virkelig det perfekte tilbehør. Det pynter opp et hvert antrekk, og jeg elsker at klokken er så feminin, og fin. Kombinasjonen av gull og sort gjør at den ser så eksklusiv ut. 

Akkurat nå har Daniel Wellington en julekampanje hvor hver klokke kommer i en nydelig gaveeske. Esken i seg selv er en julegave finere enn de fleste, inni esken er det både en klokke og et armbånd. Klokker som dette koster litt, men ved bruk av koden: FITLIVING får du 15%, i tillegg har Daniel Wellington en egen julekampanje med 10% rabatt. Min kode kan kombineres med denne, og det betyr at du totalt får godt over 20% rabatt. 

Dette er den perfekte julegaven til noen du er glad i, eller kanskje en førjulsgave til deg selv? Jeg er så glad i min at jeg måtte bestille en til min kjære også. Hans er litt er maskulin, men likevel utrolig lekker. Brunt skinn, hvit urskive med gulldetaljer. Klokken er valgt ut for å være en hverdagsklokke, men vi synes begge den er så fin at frem til nå har den blitt brukt til litt fine anledninger. A sier selv at han gleder seg til å bruke klokken mye fremover, både på jobb, fritid og i festlige lag. 

Se så fine de er sammen da, en til han og en til henne – i perfekt match <3 Se hele det fine utvalget av klokker i julekampanjen HER

Når dere leser dette sitter jeg på et fly på vei til Barcelona, fy søren som jeg glede meg. Nå venter 4 dager med masse god mat, trening, sightseeing og ferieliv. Jeg håper å få kjøpt litt julegaver også. Hvis ikke blir det Daniel Wellington klokker til absolutt alle. hehe. Ha en super tirsdag alle sammen, neste oppdatering blir fra Barca. 

 

Smiiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Så delikate – og så fine sammen. Likte de veldig godt, kanskje benytter jeg meg av tilbudet og kjøper til min kjære

    2. Digger bloggen din, Maren, men du må bli bedre på merking av annonser. Både for din egen del (du risikerer en heftig bot) og for oss lesere. Synes det er så åpenbart at du vil skjule annonsemarkeringen for leserne når det står på høyre side i liten skrift, i motsatt skrive- og leseretning.. Det er det vel ingen grunn til? Vi lesere skjønner jo også at bloggere må tjene penger på annonser, men vi fortjener at det kommer tydelig frem.
      Fra Forbrukerombudet sine sider: “Merkingen bør minst være utformet i samme skriftstørrelse som annen tekst i innlegget. Er skriftstørrelsen på merkingen for liten sammenliknet med annen tekst, for eksempel en overskrift, er det lett at man ikke får den med seg, og du risikerer å bryte loven.”
      Og én ting til: “Hvis du legger ut annonselenker må du merke disse i tillegg til selve innlegget.” F.eks. før eller etter linken til Daniel Wellington sine sider, må det stå (annonselenker). Ønsker deg en god kveld videre, Maren 🙂

    3. Kristin: Tusen takk for at du sier i fra, jeg har absolutt alltid krevet det på denne måten, og hvis det er feil så beklager jeg så inderlig. Jeg skal bytte med det samme, og fra nå av gjøre det riktig. Jeg ønsker ikke å lure noen – så igjen, jeg beklager og skjerpings fra min side<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg