Jeg har holdt noe skjult for dere

En lørdag utenfor komfortsonen 

I dag har jeg gjort noe jeg helt bevisst har holdt litt utenfor bloggen. Rett og slett fordi jeg var så nervøs at jeg ikke ville ha noe fokus på det før det var gjennomført. I dag har jeg holdt foredrag i Sandefjord, på Family Sports Club sin Convention. Jeg ble invitert for å snakke om sosiale medier, hvorfor det er viktig å bruke SoMe i markedsføringssammenheng, og mine beste tips og triks for å bygge en stor profil på SoMe. Dette er jo ting jeg synes er fantastisk gøy å snakke om, og som virkelig engasjerer meg. Jeg var godt forberedt, men likevel var nervene virkelig tilstede når jeg ankom Sandefjord. 

Vel fremme møtte jeg en super gjeng fra Family Sports Club, og nervene var som blåst bort. Jeg storkoste meg underveis i foredraget, og notatene jeg hadde skrevet ble aldri funnet frem en gang. Gjengen i salen gav mye tilbake, de var engasjerte og 100% tilstede. De stilte spørsmål, og kom med tilbakemeldinger. For en utrolig kul opplevelse dette var. Jeg er helt høy enda, og svever på en herlig følelse av mestring etter foredraget. Dette var så GØY!! 

Det var en innholdsrik og super Convention, med flere foredrag, og masse treningstimer. Technogym var på plass med sine Skillrow og Skillmill. Jeg har testet dette en gang før på NIH Convention, og det er noe av det tyngste og heftigste jeg har gjort. Denne gangen ble det dessverre ingen trening på meg. Jeg hadde mer en nok med mitt eget foredrag. 

Jeg hadde med meg min beste venninne Charlotte, og sammen var vi litt av et team på roadtrip tur/retur Sandefjord. Turen bort var preget av nerver, og turen hjem var bare feel good, musikk og herlig stemming. Det er ikke alle som ville ofret hele lørdagen sin for 6 timer i bil, og tag-along på foredrag. Jeg er virkelig heldig som har så fine venner. 

Nå er jeg vel hjemme, og trøtt  som en strømpe. En siste lille luftetur med valpen nå så er det direkte i seng. I morgen tidlig har jeg handlet inn masse godt, og planlegger tidenes søndagsfrokost, med lave skuldre, god tid, ferske rundstykker, kaffe og masse godt pålegg. Mmmm. 

Vi blogges i morgen dere. Ha en nydelig lørdagskveld

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Flink var du! Hadde aldri gjettet at det var ditt første foredrag. Så selvsikker og profesjonell👌🏻😊 klem fra en FSC?er 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg