Jeg er så flau at det finnes ikke ord

I dag dere, i dag har jeg VIRKELIG gjort det flaueste noen sinne. Jeg ler og ler og ler. Jeg er fremdeles, en time senere, knall rød i ansiktet og ler så tårene triller. Dette er sånn man ser på film, og som aldri skjer i virkeligheten – før i dag. 

Okei, dette skjedde: 

I dag morges dro vi avgårde på trening grytidlig. Økten var en beinhard intervall-økt, og etterpå var jeg så sliten, svett og tom, at jeg måtte løpe inn på nærmeste butikk for å kjøpe en banan. Min treningskompis satt igjen i bilen rett utenfor butikken. Jeg løper inn og får kjøpt meg en banan, men med litt kø i kassa tok det litt lenger tid enn forvnetet. Vi hadde dårlig tid for å rekke hjem før jobb, så jeg løøøøp ut av butikken, hoppet inn i bilen og begynte å unnskylde meg for at det tok så lang tid. Så, midt i setningen, oppdager jeg at jeg slettes ikke kjenner den personen som sitter ved siden av meg, og sannelig kjenner jeg ikke igjen bilen heller. Da går det opp for meg – jeg har satt meg inn i en fremmed bil….

Så der satt jeg, svett som et uvær, i en fremmed bil og med en mildt sagt forskrekket mann stirrende tilbake på meg. Det føltes som hele verden stoppet opp, og jeg lette desperat etter et svart hull å hoppe ned i. Er det seriøst mulig å gå inn i feil bil, og ikke bare sånn stikke hode inn, men neida hele meg inn i bilen, lukket døren, og halvveis på med bilbeltet…. Så begynte jeg å le, og heldigvis lo han også. Vi lo og lo, jeg pekte over gata, og fikk fortalt at det der var bilen jeg skulle vært i. Mannen var super hyggelig, og vi fikk en riktig så hyggelig prat før jeg fant ut at det var best å komme seg ut av bilen, og inn i riktig bil. 

Vel tilbake i rett bil fortsatte latteren, for der satt jo min treningskompis, han hadde sett alt sammen, og lo så tårene sprutet. Det verste, eller morsomste, er at jeg ble jo sittende i denne fremmede bilen en god stund, vi fikk liksom en god tone inni der, og jeg følte jeg måtte forklare meg litt. Haha. Jeg dør innvendig av hele denne situasjonen. Stakkars mann, i tillegg til den overraskelsen han fikk av å få en fremmed person stupende inn i bilen, så var jeg i tillegg dryppende svett, sprut rød i ansiktet og med en stor banan i munnen. HA HA!! Jeg orker ikke!!!!

Så hvis du leser dette kjære mann i svart polo, tusen takk for at du var så kul, og tusen takk for at du lo med når det først var så galt som det var. Jeg beklager, og forhåpentligvis skal det aldri gjenta seg. 

God fredag den trettende til alle og en hver <3 

31 kommentarer
    1. Åå, hahah, Maren! Det her var sykt lættis! Jeg var sikker på at du hadde tryna på tredemølla, men det der var jo noe helt annet😂🙈 Det er sjeldent jeg faktisk ler av noe jeg leser, men gjorde det nå. Jaja, er i det minste godt å starte dagen med litt latter👍🏻 Godt han tok det så bra også! Håper du får en knallfin helg, søte gode du❤️ Stor klem fra meg

    2. HAHAHA. Fy søren! Flaut og morsomt ja😄😄Veldig morsomt i ettertid da Maren☺️Ønsker deg en fin helg!!

    3. Hahahah døøør!!! Måtte le godt da jeg leste, MEN her om dagen prøvde jeg og kjæresten å låse opp bilen utenfor butikken, vi står å trykker å trykker på knappen og den låser seg ikke opp? Så står vi der og skjønner ingenting før vi oppdager at det ikke var vår bil! Hahaha så sykt flaut, holdte på å le oss ihjel da vi så vår egen bil noennrader bortfor

    4. Lena fra Kroatia: Ååå lena, så koselig med kommentar fra deg <3 hahah, ja dette her er virkelig tidenes historie sånn i ettertid, men der og da, fytti grisen så flaut!!! hehe Tryne på tredemølla er jo i grunn et lite under at jeg ikke har gjort enda. Det kommer nok en dag! hehe. Håper du får en nydelig helg kjære deg <3 stoooor klem

    5. Det der var gøy og jeg ser det for meg. Maren du Maren! Jeg har også gjort det men jeg kom bare til at jeg åpnet døren og så hei pappa, men det var jo ikke pappa for det var feil bil!! Klem

    6. Hahahaha MAREN! Det ser jeg så sykt for meg, jaja – godt han også synes det var like morsomt som deg.. 😀

    7. Det samme skjedde med meg! Og da satt eg meg inni bilen til en fra videregående. Har aldri vært så flau i hele mitt liv😫
      Men eg får latterkrampe hver gang eg tenker på det😅
      Ha en fin dag! <3

    8. HAHA, jeg gjorde noe av det samme for noen år siden. Var på butikken, og siden mamma skulle på posten samtidig, gikk jeg ut med handleposene. Det var sykt sterk sol ute, så jeg myste noe innmari. Men den røde bilen vår fant jeg. Posene la jeg bak i bilen, før jeg satte meg i framsetet. Satt der en stund, før ting begynte å gå opp for meg. “Vent, dette er ikke vår bil”. Jeg holdt på å dø innvendig, og var bare så sykt glad for at eieren ikke kom ut før jeg rakk å flytte meg over til vår bil. DA hadde jeg dødd ..

    9. Haha, du skal se Maren at han her mannen kommer du til å se mye av fremover. Kanskje er det en fremtidig mann? Veldig kul historie om det første møtet da 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg