Den perfekte treningsfletta

Pull through Braid 

I går hadde vi en shoot for ShapeUp, og som alltid var det en positiv og gøy opplevelse. Klærne på shooten var ikke mine egne, og så mange har spurt om dem etter bilder fra snapchat. Når bladet kommer ut skal jeg passe på å dele hvor de ulike klærne er fra. Håret derimot det må vi snakke litt om, har dere sett en så fin flette? 

Fletten heter Pull through braid, og selv om man ikke har det tykkeste håret, så ser det ut som man har masse hår. Jeg har typisk nordisk hår, med mange tynne hårstrå. Helt glatt og totalt uten volum. Med denne typen flette ser det ut som man har tykt og fint hår, og det elsker jeg!

Fletten er laget av flinke Sandra Jahnsen på A-salong tollbodgata. Det tok 10 minutter å lage den, og i følge Sandra er den ikke vanskelig. Jeg kom over den super fin video med fremgangsmåte hvis man skal gjøre den på seg selv, den finner dere HER. 

Hva synes dere, var den ikke fin? 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Flott flette bruker den på trening hver dag. Vil du ta turen innom meg å lese Å være Original det kommer ett nytt innlegg ganske snart .
      En mørk Familie Hemmelighet som belyser ett tema som det er bak mange lukkede dører.
      Ha en fin dag
      Fra Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg