Ut av sommerkjolen og inn i treningstightsen

Jeg sitter her i sofaen, hjemme i min egen leilighet, lille Leo løper rundt å leker på gulvet, havregrøt i skåla og kaffe i koppen. Hverdagen er her igjen, og det føles fint. Det er ikke helt hverdag enda, for jeg har en siste ferieuke igjen, men det føles som hverdag, og jeg liker det.

Jeg sitter her full av gode minner fra de siste to ukene, og føler virkelig jeg har hatt ferie med reise både til Frankrike og Italia. Jeg har gått mer i kjoler og skjørt enn treningsklær, og mer i sandaler enn joggesko. Det er en uvant greie for meg. Nå sitter jeg her og prøver å legge en plan for ukene fremover. Jeg har alt for mye å gjøre, men hodet er helt i feriemodus og jeg får ikke gjort en eneste ting. Jeg har lyst å kickstarte høsten for dere lesere, og gi dere masse masse inspirasjon. Jeg har lyst å teste nye oppskrifter og dele dem, jeg har lyst å legge ut masse effektive og gode treningsøkter til dere. jeg har lyst å dele energi, positivitet og masse masse feel-good her på bloggen – så jeg tenker at det er akkurat det jeg skal bruke den neste uken til. Komme meg ut av feriemodus og inn i hverdagen, ut av sommerkjolene og tilbake i treningstightsen. 

Så nå ber jeg om litt tålmodighet denne uken, jeg holder selvfølgelig bloggen i gang, men bare vit at jeg jobber som en helt i kulissene for å gi dere absolutt alt jeg kan for å booste høsten. Høres det ut som en god plan? 

Flere av dere har krevet til meg på Instagram, Snapchat og her i kommentarfeltet og kommet med små ønsker for temaer til bloggen. Det liker jeg så godt. Siste ønske som kom opp nå var oppskrifter på proteinrik mat, tips til når man skal spise proteiner, og hvor mye. Jeg tar til meg alle ønsker dere kommer med, så sitter du å tenker at det er noe du kunne tenke deg å vite litt mer om eller få litt tips / inspirasjon på for å kickstarte denne høsten så si gjerne i fra til meg <3 

Nå skal jeg begynne å pakke ut kofferten fra ferie, vaske klær, vaske leilighet, rydde, fikse og ordne. Det føles litt godt dette her, som en slags ny start. Ha en nydelig dag mine fine, mer fra denne kanten senere. 

 

Smiiiiil Maren 

18 kommentarer
    1. Jeg skulle gjerne vite litt mer om hvordan du legger opp dine måltider med fordeling av karbohydrater og proteiner gjennom hele dagen 🙂 Ellers tusen takk for en veldig inspirerende og fin blogg – jeg klikker meg inn hver dag for ny inspirasjon 🙂

    2. Du er en stor inspirasjon!!
      Kunne tenke meg litt mer om lunsjtips, treningsklær (med rabattkoder? 😀 elsker runwild feks <3), rumpe/magetrening, forskjellige intervaller, hvilke løpesko du anbefaler, en hel dag med Maren, gode hverdagsrutiner du setter pris på, interiørtips, treningslisten din på Spotify 😀 som sagt, alt du skriver er inspirerende så jeg gleder meg til en høst fullspekket med tips og goodfeeling fra deg 😀
      Tips; prøv ut Maria Skappel brødet! NAM <3 ha en fin dag!

    3. Synnöve: Jeg vil så gjerne gjøre det, men sannheten er at jeg tenker ikke sånn. Jeg spiser sunn, vanlig mat og har aldri satt meg ned å regnet på verken kalorier eller korrekt fordeling av proteiner, karb og fett i et måltid. Jeg spiser som sagt sunt, men jeg tenker ikke så mye på maten min ift de ulike makronutrientene som mange andre treningsprofiler kanskje gjør. Jeg skal likevel ta til meg tipset ditt, og prøve å få dette med så godt som mulig i et innlegg. Tusen takk for bidrag og fine ord <3

    4. Trude: Ååå nå måtte jeg smile, alt dette har jeg lyst å skrive om. TAKK <3 og tusen takk for fine ord!! Gøy med brødtips, skal sjekkes ut 😀

    5. God sommer til deg Maren😊 Liker bloggen din veldig godt og finner masse inspirasjon her! Jeg kunne gjerne tenke meg å lese mer om gode matrutiner når man jobber turnus (jeg er nemlig sykepleier jeg også, og jobber mye nattevakter. Syns det er vanskelig å ta smarte valg i nattevaktsperioder og får så lett cravings på bakevarer og annen snacks😬), gode løpesko og tips til matpakkemat som fortsatt er fresht etter noen timer i romtemperatur😊 Ellers bare fortsett med det du gjør, bra jobba! Jeg er imponert over alt du får til, selv har jeg ofte nok med min ene jobb😅 Klem til deg!

    6. Ser du har lagt på deg siden sist jeg leste bloggen din, som er en stund siden. Men må si du ser veldig flott ut 🙂

    7. Jeg syns det hadde vært veldig gøy om du hadde hatt lyst til å skrive om hvordan komme i form etter et svangerskap? Du har jo ikke barn selv, så egen erfaring regner jeg ikke med at du kan komme med:p Men jeg spør bare i tilfelle du kan litt om det eller har tanker om det, siden du er PT 🙂 Ellers er det gøy med lunch-tips – lager bananpannekakene dine ofte! Gjerne oppskrifter med ingredienser fra vanlige matbutikker 🙂

    8. Så utrolig flott du ser ut Maren! Nydelig kjole 🙂
      Ser ut som du har hatt en fantastisk ferie! Er innom siden din hver dag, du er et så utrolig godt og sunt forbilde! Gleder meg til masse ny inspirasjon fremover denne høsten 🙂
      Kos deg med siste ferieuke, plutselig er arbeidshverdagen tilbake 🙂
      Klem til deg!

    9. Herregud som du stråler! Jeg har fulgt deg veldig lenge, og jeg kjenner meg igjen i “reisen” jeg føler du har gjort. På meg virker det som du har gått fra litt “strengt regime” til å nyte livet mer? Eller misforstår jeg? For tidligere delte du mer lettkledde bilder der du hadde lav fettprosent og da definerte muskler. Nå deler du mer av “livet” og jeg synes det skinner gjennom at du er lykkeligere. Og den reisen har jeg selv gjort – lært meg å NYTE, spise det jeg ønsker og ikke stresse med trening. Vil du dele hvordan du har utviklet deg innenfor trening, kosthold og livet generelt? Du er vakker, enormt inspirerende og kommer til å nå langt i livet!

    10. VAKKER VAKKER VAKKER
      – ser at livet smiler til deg og du ser lykkelig ut – aldri sett deg vakrerepå bloggen

    11. Dette innlegget gjorde meg sånn skikkelig glad og gira. Gleder meg til høsten her på bloggen. Fortsett sånn som du gjør. Og gjerne faste intervall innlegg, høst interiør, bildevegger, ulike kostholdstips og brødbaking (maria Skappel brødet skal def testes). Ellers fortsett. Nyt ferien videre. Håper du koser deg. Du stråler og er virkelig en vakker jente! Klem

    12. Hei, flott blogg! Du er en herlig dame!
      Du kan gjerne skrive om hvilke løpesko du anbefaler til forskjellige terreng osv? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg