Uten mat og drikke

Uten mat og drikke – duger helten ikke 

Den setningen er så herlig, og så sann. Mat må man ha, og i dag står den faste #marenskåla på frokostmenyen. En liten forandring er at jeg har toppet skålen med nektariner, og i bunnen er det pærebiter og bringebær lokalt her fra Agder. En frisk, sunn og herlig frokost. 

I dag er det helt ubeskrivelig fint vær her i sør, og “dum” som jeg er har jeg booket inn masse avtaler i dag som gjør at jeg ikke får tilbragt dagen ved sjøen slik man burde på en dag som denne. Jeg håper jeg kan få unna ting litt kjapt, slik at ettermiddagen kan nytes ved sjøen. Jeg satt vekkerklokken på ektsra tidlig i dag, så nå er det bare å få ting unna slik at denne dagen kan nytes. Frokost og kaffe er hvertfall i boks. 

Er det fint vær der du også befinner deg? Hva er din plan for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Syns selv at frokost er det beste måltidet i løpet av dagen og den frokosten der ser alltid like god ut! Ha en fin dag 🙂

    2. Frokost er så viktig og digg. Jeg har endelig ferie og akkurat nå tilbringes den nesten på Sørlandet. Langesund. Men dagen begynner litt overskyet, men det betyr digg lesevær og perfekt løpevær. Og så håper jeg på masse sol etter det!! Lag deg en herlig dag. Men det gjør du alltid 😉 klem

    3. Syns skåla di ser så god ut, men har tenkt at det kanskje blir litt dyrt i lengden. Men kanskje du fordeler en pakke jordbær over flere dager? 😛

    4. Aapett: Ja jeg spiser ikke hele kurven, jeg blander jo med andre bær/frukt også 🙂 men ja, det koster litt. men det er en prioritering jeg har gjort, å bruke en god del penger på mat, og heller spare inn litt andre steder 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg