Så mye mer enn en treningsøkt

I dag starter jeg dagen med en god´klump i magen, rett og slett fordi jeg blir så stolt og imponert over gjengen vi har med oss. Jeg sitter her å ser gjennom bildene fra gårsdagens team-økt på stranda, og disse bildene sier mer enn tusen ord. 

Pia og meg lagde et opplegg hvor gjengen skulle jobbe i lag, gjøre masse ulike øvelse fordelt på laget, ut på svømme tur, løse oppgaver, og en god del løping. Økten var både fysisk og psykisk tøff, og jeg er så utrolig imponert over hvordan deltagerene løste det. Jeg tror bare jeg må kjøre bildeshow for å prøve å dele lit av den enorme energien, teamspirit og treningsgleden gjengen viste. 

Dette var så mye mer enn bare en treningsøkt, det var teamwork, støtte, motivering og samspill på høyt nivå. Jeg får helt frysninger jeg – det er så sinnsykt gøy å få lov å ha dette som jobb, og jeg føler meg utrolig heldig som får lov å tilbringe en hel uke sammen med så mye flotte mennesker. Se på denne gjengen da <3

Bildene er tatt av flinkeste Victoria Nevland som er med oss på tur. Nå skal jeg pakke bort dataen og komme meg ned på stranda. Solseng, strand, bading, iskald drikke, bok og 30 grader venter. Nå skal bena høyt, og total hvilepuls frem til rumpetrening kl 16. Den økten deles selvfølgelig også med dere senere. Ha en nydelig fredag mine venner, så snakkes vi senere. 

 

Smiiiiil Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg