Topp 5 ferietrening

Vacay Workout

Jeg elsker å trene på feire, og oppi gjennom årene har jeg delt masse herlig ferietrening med dere. I dag tenkte jeg å gi dere et lite tilbakeblikk på mine topp 3 beste ferie-økter. Disse treningsøktene er jo like effektive å gode i år som i fjor, og året før. Spesielt treningsøktene fra Frankrike er jeg veldig fan av, og de bruker jeg igjen og igjen. 

Marens topp 5 treningsøkter på ferie: 

Jeg bruker som sagt disse programmene masse, så om du liker dem må du gjerne kopiere dem og ta dem med på årets sommerferie. I skrivende stund sitter jeg å jobber med 3 nye sommerprogram til dere. Jeg kan gi dere et par stikkord: Kettlebells, strikk og egenvekt med ankelvekter / vektvest. Jeg tror det blir veldig bra, og jeg gleder meg til å vise dere. 

Hodet mitt har allerede dratt avgårde på treningscamp på Rhodos, og akt jeg klarer å tenke på er sommer, sol og deilige svettefester på stranda. 4 dager til avreise!!! Fy flate som jeg gleder meg til å blogge for dere derfra, det er en fullspekket timeplan med så mye treningssnacks at jeg tror absolutt alle vil finne noe å bli inspirert av. 

Ha en super onsdag mine venner. 

 

Smiiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Å så deilig, flotte bilder – her er det regn og kaldt
      Treningsprogrammet En benk 8 øvelser har jeg testet – KJEMPEBRA!

    2. Her er det litt over 2 uker til Rhodos ferie. Blir så inspirert av deg. Denne gangen skal eg prøva å få litt trening inn i ferien. Gleder meg til å lese di nye trenings progranene du jobber med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg