Nå skjer det snart

I dag gikk det plutselig opp for meg at det er 9 (!!!) små dager til Pia Seeberg og meg reiser avgårde på treningscamp med hele 42 spreke jenter. Fy flate så fort tiden har gått, tenk, nå skjer det! Dette har jeg gledet meg så hinsides mye til, og det kribler i hele kroppen. I skrivende stund sitter jeg å planlegger treningsøkter og styrer i vei med de siste detaljene. Dette blir så fantastisk bra. 

Disse bildene er fra trening i Frankrike. Se hele treningsprogrammet HER. 

Jeg gleder meg til å blogge masse fra campen, og snede haugevis med inspirasjon hjem til Norge. Jeg vet at det faktisk er en god del av dere lesere som skal være med, og det er jo så gøy. Jeg gleder meg til å bli kjent med dere. For dere som ikke skal være med, så kommer det en ny mulighet til september, og den turen kan dere lese alt om HER. 

Nå skal jeg gjøre siste finish på planleggingen før, før jeg legger macen bort og hiver meg på sykkelen opp til sykehuset for en fredagskveld på barneposten. Håper dere alle får en nydelig fredag, og en herlig helg. 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer
    1. Så vannvittig fine bilder – kjenner at jeg gleder meg til sommer og ferie.
      Tusen takk for at du inspirerer og motiverer til trening. Du er et positivt forbilde

    2. Hei, jeg er så misunnelig (på en positiv måte) på alle dere som skal på tur, for jeg skulle ønske det var meg. GOD TUR

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg