Tilbake til hverdagen med et sunnhets-boost

Hei tirsdag, og første hverdag etter påske. I dag tenkte jeg dele en sunn liten godsak med dere, jeg tenkte den kunne passe bra som et lite boost etter en påske med mye kos. Det er deilig med fri, og litt annerledes dager, men det er utrolig godt å komme tilbake til hverdagen og de hverdagslige rutinene også. For min del har det i grunn føltes som hverdag hver eneste dag denne påsken, i og med at jeg ikke har hatt fri. Kostholdet derimot, det har vært alt annet enn hverdagslig, så denne grønne herligheten gjør godt i dag. 

For å lage denne grønne herligheten trenger du:

  • Frossen ananas og banan i biter
  • Fersk spinat 
  • 3 ss mager vanilje kesam 
  • 1/2 grønt eple
  • saften av 1/2 lime
  • 2 ss cottage cheese 

Kjør alt sammen i blenderen, hell over i en skål og topp med det du har tilgjengelig. For min del ble det jordbær, blåbær og chia. Jeg tok litt mye vann i min, og dermed ble den lille for rennende til å være en perfekt smoothie-bowl. Like etter bildet ble tatt så sant blåbærene ned, men det skulle jo bare spises, så i grunn gjør det ingenting. Godt smakte det uansett. 

I dag nyter jeg en fridag etter jobbehelg. Vi starter dagen rolig her med smoothie frokost og kaffe. Senere venter en liten luftetur, og en spennende tur innom postkontoret. Jeg har hele fem hentelapper, og gleder meg som et lite barn på julaften til å hente dem. Jeg viser dere selvfølgelig hva de inneholder senere. Håper dere får en herlig start på denne uken. Make the best of it <3

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei jeg lurer på om du er fornøyd med blenderen du kjøpte? hvordan er den? Og hvilken blender er det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg