Skodd for vår og sommer

Inneholder aff.links

God morgen hjerter. En litt senere oppdatering her i dag. Jeg har nemlig brukt morgenen til å få unna en liten runde på tredemøllen her hjemme. Det gikk ikke fort, og det ble ikke så langt – men bevegelse er bevegelse uansett, og det føles fantastisk å få lov å svette litt på morgenkvisten. Nå har jeg tatt meg en god dusj, spist frokost og sitter her med kaffekoppen mens jeg oppdaterer dere. 

I går var jeg på posten og hentet flere spennende pakker. Spesielt en av dem var ekstra gøy, den inneholdt nemlig to par nye vårsko. Jeg er har lett så lenge etter et par oliven grønne sneakers, og gleden stod i taket da jeg fant et par super freshe Nike free. Se den fargen da – helt nydelig. Jeg har denne modellen i både svart og grå fra før, og synes de er helt utrolig  gode. Spesielt fine er de til vår og sommer, fordi de er super lette og puster godt. Dere finner dem HER. 

De hvite skoene fra Fred Perry ser jeg for meg med lyse ankel jeans og solbrune ben. Jeg tenker også at de er fine til shorts og kjole også. Perfekte vår og sommersko som passer til det meste. Enkle og fine. Dere finner den HER.  

Nå skal jeg jobbe et par timer, før det er avgårde for 12 ukers vaksinering av lille Leo. Senere venter bursdagsfeiring og kos med familien. En finfin fredag med andre ord. 

Hva er deres planer for fredagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg lurer på om du vil skrive et innlegg om hvordan man bør trene for å bli sterkere i baseøvelser? (F.eks knebøy.) Hvor mange set og repetisjoner og hvor ofte? Med utgangspunkt i hvilket mål man har, når bør man trene med f.eks 8-12 reps, og når er det mer hensiktsmessig med 3-5 reps?
      Super blogg du har 🙂 Finner mye inspirasjon og sunn treningsglede her. Keep up the good work!

    2. Dritkule sko! Denne fredagen skal jeg handle inn masse digg til taco kveld med to venninner, løpe en tur og støvsuge leiligheten. Og kose meg med at jeg har påskeferie i en uke før jobben kaller neste helg!! Håper det gikk fint med vaksinen og lille valpen. Kos deg, spreke deg!

    3. Silje: Nei, og det var aldri min nettside. Det var et samarbeid med noe jeg trodde var en seriøs aktør. Det viste det seg å ikke være, så det samarbeidet er helt avsluttet.

    4. Hvorfor var de ikke seriøse? nå ble jeg litt nysgjerrig her?
      Flott at du også forteller om mislykkede samarbeid, fordi vi lesere har en oppfatning av at alle samarbeid er helt perfekte! 🙂

    5. Anonym: Nei huff, heldigvis er de fleste samarbeid helt supre, men akkurat dette var virkelig ikke bra. Men jeg har en policy for meg selv at jeg henger aldri ut noen – uansett!! Så jeg ønsker egentlig ikke si noe mer enn at det var et mislykket samarbeid som nå er avsluttet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg