Sunn snacks på en onsdag

Jeg har fri denne uken, og er hjemme med lille valpen. Det vil si at jeg bare surrer rundt hjemme fra tidlig morgen og helt til min kjære kommer hjem fra jobb. Det er utrolig koselig med lille tassen, men en ting jeg merker, som faktisk er et lite probelm, er at jeg har så mye ledig tid at jeg går rundt å spiser hele tiden. Jeg spiser meg selv helt ut av hus. hehe. I dag har jeg virkelig kokkelert på kjøkkenet, og jeg gleder meg til å dele oppskrifter med dere utover uken.

 

For et par dager siden ble jeg hekta på en ny snacks kombinasjon, og denne er virkelig helt fantastisk god. Tørket kokos og gojibær. Fy søren så godt! Jeg spiste så masse kokosnøtt i Thailand, og gleden var stor da jeg fant disse på butikken. De er perfekt å snackse på, ha i yoghurt, eller smoothie bowl. Gojibær har vært en favoritt lenge, og smaken kom virkelig til sin rett sammen med kokos. Friske jordbær er alltid godt, og nå synes jeg faktisk de er ganske så gode – selv om de ikke kan måle seg med de norske i det hele tatt. 

Test den ut, jeg er sikker på den vil slå an hos flere av dere. Nå skal jeg se videre på serier her, og snart gå å lage meg litt kveldsmat. Jeg var så dum at jeg prøvde meg på en mini-treningsøkt i stad, jeg følte meg så fin i formen. Det skulle jeg aldri gjort – på første øvelse strittet hele kroppen i mot, og det var ingenting annet å gjøre enn gå rett i garderoben og hjem igjen til sofaen. Så da var jeg på plass her igjen da, med smerter i magen, og greit irritert på meg selv for at jeg i det hele tatt prøvde. Så sykt unødvendig. Nå blir det serier og sofa i joggebuksa ut kvelden – ingen tvil om det! 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Jeg har nylig kommet over noen serier jeg har blitt helt hektet på, og jeg vet du setter pris på å få serietips, så here goes:
      -homeland (startet jeg på for noen uker siden og er nå kommet til sesong 3. så SPENNENDE! men du må gi den et par tre episoder før du blir hekta)
      -big little lies (hbo, du kan få en and gratis nå)
      -the arrangement (hbo)
      -blindspot (via play)
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg