Sporty frokost

I dag startet dagen fryktelig tidlig her hjemme, men sånn er det med en liten krabat som følte han hadde sovet mer enn nok rundt klokken 05. Vi klarte å drøye litt heldigvis, men tidlig ble det. Vi fant ut at her var det bare å gjøre det beste ut av det, og dermed ble det både frokost, en titt i det nyeste ShapeUp og en liten runde på tredemøllen. Alt før klokken var 08. Jeg er inne i en skikkelig havregrøt periode på frokostfronten nå, og den lille skålen på morgenen har blitt et lite høydepunkt.

Jeg koker grøten på melk, og rører inn en scoop (ca 30g) vanilje protein etter grøten er ferdig kokt. Litt sukrin og kanel liker jeg også å ha på. Som topping har jeg en halv banan, som jeg kutter i skiver. Enkelt, godt og sunt. Kombinasjonen av vanilje og banan er helt magisk. 

Denne måneden har jeg satt sammen et treningsprogram hvor det eneste du trenger av utstyr er et par hantler. Dette programmet kjørte jeg hjemme på stuegulvet i går, og det funket super bra. Det er ikke alltid like enkelt å komme seg avgårde på trening med en helt ny liten valp i hus, og da er det perfekt å kunne gjøre det hjemme. 

I dag har vi ikke en eneste plan, og det er faktisk litt deilig. Kose oss hjemme med masse lek, litt småturer og kos. I ettermiddag skal vi ut på en liten shoppingrunde til lille tassen. Han trenger en ny sele, og et par andre småting. 

Håper dere har en finfin tirsdag mine venner, og tusen takk for alle gode navne forslag. Vi tror vi er sikre nå, men hjelpes så vanskelig det skal være da. Det står mellom to navn, og vi er litt uenige om hvilket som passer best. hehe. Nå må vi faktisk bestemme oss, ellers lærer den lille tassen aldri å lyde navnet sitt. 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Så deilig med en fridag! Selv har jeg nedtelling til påske og masse kos! 🙂 Synes lille dotten ser ut som en Mio jeg!

    2. Statera Marit Ebeltoft: Ja super gøy. Hatt fast månedlig spalte der i over et år – men det er fremdeles akkurat like gøy å se sakene mine på trykk. En super gøy jobb det der <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg