Siste dag i paradis

I dag hadde vi vår siste dag på stranda, vår siste kokosnøtt, og vår siste apekatt lek. Nå venter en herlig kveld med avskjedsmiddag og hygge før vi starter hjemreisen i morgen. Disse dagene har gått så alt for fort, og jeg har kost meg så utrolig masse. Jeg hadde store forventninger før turen, og at det kunne bli bedre enn forventet hadde jeg ikke trodd. Mye av grunnen er jentene i dette innlegget, hjelpes som vi har kost oss. Jeg har ledd så tårene triller, og hver ensete dag har det vært nye gullkorn som har gjort at jeg brøler av latter. Vi har levd oppå hverandre i 10 døgn, og det blir faktisk ordentlig trist å skilles fra dem. Hele campen har vært fylt med fine mennesker, men det er ikke alltid alle vil bli vist frem på en blogg, så derfor blir det automatisk mest bilder av disse skjønne, rare, morsomme, herlige, omsorgsfulle og nydelige jentene mine. 

I dag var altså siste dag, og vi har utnyttet den til det fulle. Masse sol, mange bad, flere kokosnøtter, frisk frukt og en haug av lek og moro. Den frukten her i Thailand kommer jeg virkelig til å savne, den er helt ubeskrivelig god. Jeg må smile av disse bildene, de beskriver det vennskapet vi har skapt så godt. Masse energi, glede og latter. 

I morgen starter altså reisen hjemover, men vi drar ikke før litt ut på ettermiddagen. Det betyr at vi har noen timer til solings ved bassenget, bading og trening for de som vil. Jeg kjenner at kroppen min er ganske klar for å ta det helt med ro, men nå har vi jo trent hver enste dag her, så mulig jeg våkner opp og får lyst på en liten økt likevel. Vi får se. Jeg har så mange flere bilder å vise dere, så mange flere treningsøkter å dele og så masse mer jeg vil fortelle. Jeg kommer til å dele alt, selv om jeg reiser hjem i morgen. Treningsøktene har jeg lovet dere, og de kommer! 

Nå må jeg lukke macen og komme meg ut. I kveld er det avskjedsmiddag, og festen starter om 15 små minutter. På tide å få på seg kjolen og feire en fantastisk vellykket treningscamp, med 26 nydelige mennesker. 

 

Smiiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Takk for at du har delt disse inspirerende bloggpostene fra Thailand 🙂 Kjenner at jeg savner ordentlig sommer nå! Og det er jo så HERLIG i slike eksotiske strøk*sukk*
      Enda noen måneder igjen til sommer men jeg holder ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg