Pannekaker og valpekos

Puppy Love <3 

Først og fremst må jeg bare få lov å si tusen takk for alle fine valpetips. Dere er så gode som deler, og jeg har fått masse gode råd fra dere. Nå er vi gjennom enda en natt med den lille krabaten, og det har gått så fint. Vi er litt våkne, men i forhold til hva vi hadde forberedt oss på så går det som en drøm. Hele denne helgen er det bare valp og hjemmekos i fokus. Vi leker og koser masse, lager god mat, ser filmer og bare er sammen. Det er så fint. 

I går lagde vi pannekaker til frokost, med masse sunne godsaker som topping. Jeg hadde epler, jordbær og blåbær i små skåler. Vi toppet pannekakene med dette, i tillegg til kokos og Zero sjokoladesirup. Mmmm. Pannekakene er rett og slett ferdigmix proteinpannekaker. Noen dager er det enkle ofte det beste. I dag står det samme på menyen, og i skrivende stund står jeg å steker mens jeg nyter synet av en liten valpegutt som tripper rundt bena mine. Han er alltid med oss, og vi får ikke gå mange meterne før han kommer løpende etter. Herligfred så koselig det er. 

Dagen i dag blir i samme stil som resten av helgen, hjemmekos, valpetid og bare masse kos. Familie og venner har vært innom for å hilse på, og lille Billy er allerede bortskjemt med masse fine nye leker. Ja det er forresten navnet vi endte på, Billy <3 Dette er det navnet vi hadde tenkt oss før vi møtte han, og selv etter en lang liste me fine navn, så synes vi han ser ut som en liten Billy. 

Er alt bra med dere mine venner? Hva er deres plan denne søndagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

13 kommentarer

Siste innlegg