En ubeskrivelig følelse

I samarbeid med Clean Sør

Jeg sitter bare her å smiler i dag. Jeg trives så ubeskrivelig godt i leiligheten min, og spesielt i dag. I dag er nemlig leiligheten så ren, så velfuftende og så behagelig å være i at jeg nesten har problemer med å beskrive det. 

I går hadde jeg besøk av Clean Sør, og de har shinet leiligheten så gullende ren at i dag er det intet annet å gjøre enn å sette seg ned å nyte. Dette er andre gang jeg har Clean Sør på besøk, og første gangen trodde jeg nesten ikke mine egne øyne når jeg kom hjem, og denne gangen var det sannelig like bra. Jeg var helt målløs når jeg kom inn døren, aldri har det vært så rent og fint her.

Oppvaskmaskinen var tømt, klær fra stativet var brettet, sengen var redd opp som på det fineste hotell, sofaputene var ristet og dandert så lekkert. Gulvene var helt rene, badet nærmest glitret, dusjen var skubbet, ja dere skjønner, absolutt ALT var gjort til perfeksjon. Det føles så vidunderlig godt med en skikkelig nyttårs vask. Nytt år i ren leilighet er virkelig en befriende følelse. Dette synes jeg alle som har en hektisk hverdag skal unne seg, det koster ikke mye og den følelsen av å komme hjem i et gullende rent hjem etter en hektisk dag kan faktisk ikke beskrives.

Tenk å godt å komme hjem en fredag til at noen har vasket absolutt hele huset ditt mens du er på jobb. Tenk å kunne starte helgen med et glitrende rent og velduftende hjem, det frigir så mye tid som i stede kan brukes sammen med familien, eller andre du setter pris på. Jeg hadde dem her på mandag, og uken kunne ikke startet på en bedre måte. 

Ta gjerne kontakt med Clean sør ved å sende en mail til [email protected] så fikser hun et fint tilbud til deg basert på ditt hus eller leilighet. 

Ha en nydelig kveld mine venner, titt gjerne innom igjen i morgen tidlig. Da skal jeg nemlig dele en frisk og herlig sak med dere. 

 

Smiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Så fint 🙂 Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt den Fritz Nagel lysestaken på bordet med sofaen din? 🙂

    2. Åh men så himla fint du har det!!! Älskar verkligen din lägenhet 🙂 btw, kor du he kjöpt ditt sofabord? 🙂 älskar din blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg