Sporty hverdagsstil

God søndagsmorgen. I dag har jeg en hektisk søndag foran meg, så da var det bare å komme seg opp og i gang. I dag får jeg besøk her i leiligheten for litt fotohjelp til flere nye hjemmetreningsprogrammer til dere. I gårsdagens innlegg kom det ønsker om flere ulike treningsprogrammer, og de ønskene skal jeg ta med meg i dag. I ettermiddag skal jeg avgårde for å filme tre ulike kortfilmer som dere skal få se om kun få dager. Jeg skal innrømme for dere med en gag at filming, og det å snakke til kamera er noe av det skumleste jeg gjør. Men nytt år og alt det der vet dere, nå er tiden inne for å bare hoppe i det og gjennomføre. Dagen går i ett, og jeg kjenner at jeg er ordentlig spent på alt som skal skje i dag. 

Mage av dere spør om jeg absolutt alltid går rundt i treningsklær, og selv om jeg har lyst å svare nei, så er sannheten at jeg nok går mer i tights og joggegenser enn vanlige klær. Jeg har aldri vært den jenta som synes det er sykt gøy med sko, klær og sminke, men treningsklær derimot, og sneakers – gøyeste jeg kan tenke meg. Jeg har kommet frem til at jeg ikke kun går i treningsklær, men heller ikke helt vanlige klær, jeg tror man kan kalle det en slags sporty hverdagsstil. Det passer perfekt inn i min hverdag hvor jeg ofte er på farten, plutselig har et par PT kunder, for så å ha et møte, eller en lunsj med en venninne, tilbake for egentrening og et par kunder til. Det er rett og slett mer praktisk for meg å være sporty kledd. Jeg har funnet en slags mellom-stil jeg trives med, hvor treningsklær kombineres med vanlige klær. 

Nå er det på tide å komme seg i gang igjen her. Treningsprogram skal planlegges, og straks kommer min fine fotohjelper for dagen. Jeg håper jeg får snikt inn en liten egentrening også i løpet av dagen. Håper dere får en nydelig søndag, titt gjerne innom Snapchat for litt mer spontane og uhøytidelige oppdateringer gjennom dagen. Dere finner meg på marenerdvik

 

Smiiiiil Maren 

 

16 kommentarer
    1. Hei. Jeg lurer på om du har et par tips til kosthold. Jeg sliter med å få i meg nok kalorier når jeg skal spise sunt. Hvordan gjør du dette? Ser jo at du trener mye kondisjon og går mye om dagen så du må jo forbrenne mer enn normal. Hvordan spiser du deg opp til daglig kaloribehov da? 🙂

    2. Anonym: Det tenker jeg aldri på, sulten styrer det. Jeg spiser det jeg har lyst på, når jeg har lyst på det, mengdene avgjøres av hvor sulten jeg er. Så har jeg trent mye er jeg automatisk mer sulten og spiser mer. Jeg er enormt glad i mat, og har aldri hatt noe problem med å ikke få i meg nok. Jeg har et høyt aktivitetsnivå, men spiser også mye, og derfor går ikke vekten verken ned eller opp 🙂 Jeg har aldri, og kommer heller aldri til å telle kalorier, mat er for meg noe positivt, noe godt og koselig, noe kroppen trenger og noe som gjør at jeg har energi. Jeg har ikke lyst å lage det om til et regnestykke, og endre fokuset til noe jeg må ha streng kontroll på 🙂

      Ift at du ikke får i deg nok så kan det være smart for deg å tenke næringstetthet, for eksempel nøtter inneholder godt med kalorier uten å være så stor mengde. Så legg til en del nøtter o kosten til, legg til noen shaker for eksempel. Det kan være lettere å drikke de ekstra kaloriene enn å spise dem hvis du føler det blir mye mat 🙂 Lykke til <3

    3. Ser på snap ar du kler deg med skjerf og tykk jakke men går med ankel sokker og små sko!Fryser du ikke?:)

    4. Elsker den svarte jakka! Vet du hva modellen heter? Har søkt gjennom en drøss med nettbutikker uten å finne akkurat denne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg