På dager som dette

I dag måtte jeg stoppe opp på vei til jobb, fiske frem kamera og fange det magiske været. Det var virkelig bare helt idyllisk. Helt klart vær, kaldt og strålende sol. I dag skulle jeg ønske jeg bare kunne ta helt fri fra jobb og bare gå tur i mange mange timer. På dager som dette setter jeg ekstra stor pris på å bo nede ved sjøen. 

Jeg synes spesielt det siste bildet i innlegget er vakkert. Skøytebanen som bader i sol mens folk går på skøyter og koser seg. Jeg måtte bare titte innom å dele dette med dere, og som alltid er jo mitt håp da at noen skal bli inspirert til å ta seg en liten gåtur ute i frisk luft. Funket det? 

Nå skal macen straks legges bort, den faste torsdagsmiddagen med familien venter. I dag står taco på menyen, og det passer meg helt perfekt. Jeg var så mye sammen med familien i julen, men nå har det gått en uke, og jeg kjenner at det skal bli så utrolig godt å se både store og små igjen. Det er fint å ha en fast dag i uken hvor man spiser middag sammen, og jeg håper vi klarer å holde på denne tradisjonen gjennom hele 2017 også. 

Hva er din plan for denne torsdagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

15 kommentarer
    1. Utrolig vakkert!! Hva heter treningssenteret du jobber på, og hvor mye koster det å trene der i måneden? Klem<3

    2. eg og måtte ut i dag å ta bilder. Har hatt fri, men har vært helt rar i formen etter tannlegetimen å vond i munnen etter litt mye bedøvelse:D

    3. Så nydelige bilder! Jeg har gått til og fra jobben idag noe som tar ca en halvtime hver vei, bor i Drammen og kan nyte elven hele veien til jobb 🙂 Var kaldt i -11 grader, men med ullundertøy på holdt jeg varmen! Tredje dagen denne uken jeg går til jobb, super måte å klarne hodet på, gratis aktivitet og spare
      penger på å ikke ta bussen! Blir en treningsfri kveld idag, og den skal nytes i sofaen med kjæresten og god middag 🙂 Håper du får en fin kveld hos familien din! 🙂

    4. Så vakre bilder. For et sted!
      Det er kjempe hyggelig med fast familie middag i uken. Nå driver jeg og pakker bagen og finner fram vinterklær, for i morgen drar jeg og tre venninner til sjusjøen og der skal vi være med på kitekurs. Aldri prøvd det før, men virker ganske kult. Wææ!

    5. Elisd: Det høres nydelig ut, herlig å kunne gå frem og tilbake til jobb. Hverdagsaktivitet på sitt beste 🙂 Hørtes ut som en deilig kveld også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg