I dag trenger jeg tur og frisk luft

I dag har jeg en sånn dag hvor jeg bare har lyst å være ute i frisk luft, gå tur og puste. Nå har det vært så mye juleselskaper, så mye julemat og så mange sene kvelder at jeg kjenner meg helt underernært på skog, frisk luft og turglede. Så i dag skal jeg ut i skogen, og virkelig kose meg. Urd herjet godt på sørlandet i går, men i dag er været helt nydelig. I skrivende stund sitter jeg å ser på en nydelig blå himmel, klarvær og sol. Alt ligger tilrette for en deilig dag ute. 

Senere blir det lunsj med en god venninne. Vi fikk et sprøtt innfall om en spontan reise i går. I dag skal reisen diskuteres mer, planlegges, og forhåpentligvis bookes. I dag er en vanlig hverdag for mange, og jeg har valgt å la det være litt hverdag jeg også. Jeg drar ikke innom kontoret, men jeg skal ha et par timer med mails, endring av program for PTkunder, og forberede programmer til nye kunder som starter opp nå på nyåret. Ellers blir det en rolig dag – det er jo tross alt romjul. 

Hva er dine planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Kos deg masse selv om litt jobb må til! Jeg har fri helt til nattevakt helg fra fredag av, så idag skal jeg innom senteret å få justert klokkene jeg fikk til jul. Og kose meg med film og løpetur i det fine været!

    2. Kunne du skrevet et innlegg om Foamroller/ball, til bruk i trening? Før/etter trening og litt sånn? Bruker det for ryggen, men utenom det er kunnskapen ganske lav, så hadde vært gøy med en liten innføring 🙂

    3. Hei! Jeg lurer på hvilket forhold du har til telting og langturer med tung sekk?F.eks Hardangervidda i 1uke.Jeg får inntrykk av at du liker deg ute i naturen men har aldri hørt deg nevne telting//vidda/enkle kår!:) Er dette en interesse eller trives du mer med enkle turer i nærområdet og mer komfort?:) Lurer også på om du/dere har bestemt noe ang.hund?:)

    4. Christine: For et herlig spørsmål 😀 Du har helt rett – jeg elsker å være ute, og tilbringer mye tid ute i skogen. Jeg har derimot veldig lite erfaring med lengre turer, med overnatting i telt osv. Dette er uten tvil noe jeg har lyst å gjøre og lære mer om. Hvem vet – kanskje 2017 byr på mer av den type tur? 🙂

      Ift hund så styrer vi enda, vi er i kontakt med oppdrettere, og har sett på et par valper. det er en prosess, og jeg lover å holde dere oppdaterte så snart noe skjer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg