Min dag – Time for time.

Kl 07.00 klokken ringer, slumrer til 07.30, tripper ut på badet, vann i ansiktet, fuktighetskrem og på med myke joggeklær

Kl 08-09.30 Drikker kaffe, spiser en banan, svarer mail, og oppdaterer bloggen.  

Kl 10 Løpetur i skogen. Det blir 8 gode km i friskt vær. Litt tunge ben, men gjennomfører fint og er veldig fornøyd med det. Det er så godt å starte uken med en treningsøkt, spesielt utendørs. 

Kl 11 Hjemme igjen, tar en lang varm dusj og lager meg stor god frokost. Spiser og ser på nyhetene. Leser litt nettaviser. 

Kl 12 Løper ut døren, klar for Fotoshoot til en artikkel om utendørs trening på Odderøya. Iskaldt og gøy. Shootet tre ulike programmer. Bildene ble bra, og både meg og fotograf er fornøyde. 

Kl 13.30-15.30 Rett fra sporty shoot til frisørtime hos skjønne Jeanette hos A-salong. Etterveksten tas, kur i håret og litt ekstra lang tid med hodebunnsmasasje. Jeg presterer å duppe av midt under massasjen, Hehe. Sier litt om hvor behagelig det var. Jeg har med kaffe, og questbar. Får også en deilig cappucino servert.  Vi lager en søt , sporty flette og jeg tripper videre. 

Kl 15.30 Sen lunsj på min favoritt cafe, kjøkkenskapet, mens jeg tar et telefonmøte med en kunde ang treningstimer for bedrift. 

Kl 16.30-19 Sitter på kontoret og jobber med blogg, mail, og redigering av bilder. 

Kl 19.30 Endelig hjemme, har handlet mat og lager en diger tacosalat med et tårn av lomper til. Sulten som en ulv. Spiser, koser meg og ser på serien The good wife. 

Kl 21.30 Finner frem bilderedigeringen igjen, og går løs på siste del av dagens bilder. Lager meg en stor skål med cottage cheese, yoghurt, mandler, sharon frukt og bær. Spiser, jobber og koser meg. Har også en ekstra skål med frukt, og en questbar. Mmmm. 

Kl 23.30 Kjenner jeg er trøtt i både kropp og hode. Øynene svir etter mye datatid, innser at det er på tide å ta kvelden. Løper litt frem og tilbake, rydder litt, sjekker instagram og snap. Rydder litt til, og innser plutselig at klokken er over midnatt.

Kl 00.05 I seng, og litt irritert over at klokken alltid blir litt for mye før jeg får lagt meg. Snur meg rundt og prøver å sovne raskt. 

Kl 00.41 Sover fremdeles ikke, snur meg frem og tilbake. Tankene raser, det har skjedd mye i Kristiansand dette døgnet, med et grusomt dobbeltdrap i et område ikke langt unna der jeg bor. Slike ting preger, og mine tanker går til de pårørende som har mistet noen de er glad i. Den eller de skyldige er fremdeles på frifot, og jeg kjenner at jeg er takknemlig for at jeg har en trygg og god rygg å krype inntil. 

Kl 03.19 Sover fremdeles ikke, og velger å stå opp, hente litt vann. Legger meg ned og prøver å tenke på hva jeg har lært hjelper når man ikke får sove. En hånd på magen, en på brystet, puste rolig. Inn og ut, fokus på pusten. Jeg sovner, endelig <3 

Håper dere synes det var litt artig å følge dagen min time for time. Flere har spurt om slike innlegg, og det var i grunn litt gøy å lage det. Det er sjeldent jeg deler denne typen bilder her på bloggen. Jeg legger mye tid i bildene til bloggen, men noen ganger er det litt gøy å dele de spontane og uhøytidelige bildene. I dag er jeg en smule trøtt etter nattens tankekaos, så nå skal jeg kose meg med enda en kaffekopp før dagen starter med et par Pt-kunder. 

 

Smiiiil Maren 

9 kommentarer
    1. Kjempe gøy med sånne innlegg 😀 snakk om å være en duracell kanin, haha. Ha en fin kveld Maren, så håper jeg du får sove som en liten baby i natt (forhåpentligvis) :p

    2. Det virker som om du har en helt fantastisk hverdag, og for en energi du har!! Følger deg både på bloggen og på snap og blir daglig inspirert av deg Maren 🙂 keep up the good work! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg