All smiles today

Rooftop sunshine 

1 desember og dagen starter med en stor kopp kaffe med sjokoladesmak, julefilm på tv og et stort smil om munnen. Jeg har gledet meg så til desember, og endelig er årets koseligste måned her. Jeg elsker været for tiden, sol og friskt. Jeg personlig kunne gjerne tenkt meg litt snø på julemånedens første dag, men hvertfall her på sørlandet ser det ut til å bli enda en dag med vær som minner mest om en vakker høstdag. Temperaturene har sunket, og jeg har funnet frem teddyjakken og store gode skjerf. Nevnte jeg at jeg elsker denne årstiden? Hehe. 

I dag skal jeg spise pepperkaker og drikke julebrus til den store gullmedalje. Endelig! Det eneste lille skåret i gleden er at jeg våknet og følte jeg lå inne i en sky, helt tett i nese og hode. Halsen er også litt sår. Jeg nekter å bli syk nå som alt det koselige begynner, så her tas absolutt alle forholdsregler med varme klær, godt med drikke, næringsrik mat og hvile. Hvile i den grad det lar seg gjøre, for i dag har jeg mye på planen.

Jeg starter dagen hos Akupuktør for å løsne litt opp i stramme muskler som igjen skaper litt trøbbel med et kne, ting henger sammen vettu. Så en stram muskel i hoften kan være årsaken til smerter i kneet når du løper. Kul den kroppen vår, sant? Godt det finnes folk som kan fikse. Videre skal jeg møte dyktige Victoria Nevland for en super rask shoot til et prosjekt, rett derfra er det videre til PTkunder, og etterpå har jeg en avtale hos Anita på Auds hudpleie for en liten desember fiks med voks og farge av bryn. I dag er det torsdag, og det betyr familiemiddag med alle mine kjære. En dag som går i ett med andre ord, men utelukkende hyggelige ting, kanskje bortsett fra de nålene hos Naprapaten da. Så her er det bare å holde seg varm og ikke la forkjølelsen få noen mulighet til å slå rot i skrotten. 

Hvordan er det med dere mine venner? Er det flere som kjenner på litt små ruskete form om dagen? Jeg håper dere er friske, og at desembers første dag blir helt fantastisk. Nyt denne torsdagen, og unn deg selv litt julekos. 

 

Smiiiil Maren 

 

13 kommentarer
    1. Så koselig dagen din høres ut! Er også halvveis i formen, men en tur til kiropraktor og siste rest av julegaver + julepynt skal kjøpes! Endelig Desember <3

    2. Selv så sitter jeg å øver på gamle eksamensoppgaver, og tok meg en liten pause for å titte innom bloggen din. Jeg må bare si at du ser helt fantastisk ut i dag ! Du virkelig gløder på bildende dine 🙂

    3. Du har så fine klær!
      Jeg anbefaler, om du merker du blir sykt, dropp kaffe og koffein! Kroppen blir mer stresset hvis du begynner å bli syk!
      Idag skal jeg lese frem til kl 17, så trene og så spise en burger (gratis!) på Døgnvill Aker brygge med kjæresten, det blir koselig.
      Ha en fin dag:)

    4. Kristin Haugen Granli: Det var et smart tips som jeg aldri har tenkt på. Tenker det blir te utover dagen <3 Kos deg i dag, det høres ut som en perfekt dag:)

    5. Anonym: Gulvet er ikke tatt der inne ( jeg måtte ha et sted å lagre alle tingene mine mens gulven ei gang, stue og kjøkken ble slipt ned og lysnet ) , men det er nye gardiner der inne også + at ny seng kommer i morgen. Så jeg skal absolutt få vist det frem snart 🙂 Gøy at du er interessert 🙂

    6. Så gøy! Gleder meg veldig. Har du gått for et lyst/hvitt soverom, eller f.eks. en vegg i mørk farge?
      Og hvordan har du gjort det med gulvet i stua? Jeg hørte du hadde slipt ned og lysnet, men hvordan har du lysnet det og hvilken farge har du brukt? Det ble veldig fint!

    7. du er så fin, virkelig et forbilde både når det kommer til trening og livstil <3
      Hvor er skoa kjøpt forrsten? På acne butikk eller annen skobutikk? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg