Bildene ingen skulle se

Behind the scene 

Jeg ler så tårene triller. Jeg har akkurat sett gjennom bildene fra fotografen etter ShapeUp shooten, og bildene som skal i bladet er kjempe fine. Behind the scene   bildene er en helt annen historie, og det er jo mye gøyere å vise dere noen av de bildene. Jeg er jo ikke akkurat diskret når jeg først ler, da ler jeg med hele meg og det blir mildt sagt uttrykksfullt. Haha. 

De nye programmene for ShapeUp er virkelig annerledes, og består av en haug av nye øvelser. Øvelser som for min del også var ganske utfordrende, og jeg må le høyt når jeg tenker tilbake på shooten som foregikk på Aquarama treningssenter her i Kristiansand. Noen av øvelsene krevde riiiimelig mange bilder før de satt for å si det sånn. Det er ikke bare bare å skulle gjennomføre en noe spenstig øvelse, som foregår i fart, mens du smiler, men ikke bretter ut hele det gigantiske gliset ditt, slik at folk blir skremt i stede for motivert. Haha. Vi kom i mål til slutt, og resultatet får dere se i januar og februar utgaven av ShapeUp. 

Jeg hadde litt tekniske problemer med bloggen på morgenen i dag, og fikk derfor ikke oppdatert dere før første PTkunde. Nå har jeg hatt fire kunder, og er straks klar for å fortsette arbeidsdagen med litt kontortid. Planen er å sette meg på en cafe og jobbe med teksten til de to kommende artiklene. Jeg koser meg alltid med den typen jobb, og synes det er enormt stas at jeg får lov å “snakke til” så mange herlige jenter via ShapeUp. Dette er som sagt et litt annerledes type program, så jeg håper det vil falle i smak hos dere. 

Hvordan har dere det i dag? Har dere noen spennende planer for denne torsdagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. hahaha. dauer av latter xD spesielt det siste bildet var herlig
      over til noe annet, når får vi se leiligheten? jeg er så spent på resultatet!! haha
      ha en fin dag videre <3

    2. Du ser så flott ut! Her blir det intervall løping og brodering på juleduken min, og Taco salat til kvelds.
      Gleder meg også til å se leiligheten!!!

    3. Anja: Så deilig, det ble tacosalat her også, med lomper til. Så utrolig godt 😀 Så koselig at du gleder deg, bildene tas i helgen 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg