Motiverende morgen

ShapeUp & coffee

I dag starter jeg dagen med ShapeUp, kaffe og en liten skål med nøtter. Jeg skal straks løpe ut døra til dagens første Ptkunder, men det er viktig å kose seg litt før man kicker dagen i gang. Uten kaffe på morgenen fungerer jeg ikke, så en kjapp kopp klarer jeg alltid å få til, uansett hvor lite tid jeg har. 

Denne måneden har jeg en artikkel i ShapeUp som fokuserer på å bli sterk, med færre repetisjoner og tyngre vekter. Jeg har fokusert på kjente gode basisøvelser, og dette er et program jeg selv har trent i perioder. Jeg liker det veldig godt, og det håper jeg dere også vil gjøre. Det er basisøvelser som står i fokus, og jeg har forsøkt å forklare teknikk og fremgangsmåte så godt jeg bare kan. Bildene i artikkelen er tatt på Solsiden PTsenter hvor jeg jobber, og fotografen er som alltid, flinkeste Victoria Nevland. 

Tiden løper fra meg her. Jeg hadde i grunn bare lyst å titte innom og ønske dere en super tirsdag. Har dere noen spennende planer for denne dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg liker programmene i Shape up veldig godt. Men noen ganger synes jeg at det blir for mye like øvelser. Som i dette nummeret f.eks. så er det pull-ups og stående roing i minst to av programmene. Vet at det ikke er ditt ansvar, men kunde kanskje vært et innspill til Shape up 🙂 Ellers var det veldig bra at du hadde et program med tyngre styrke, kan bli litt mye fokus på hjemmetrening i Shape up synes jeg 🙂

    2. J: Ja jeg forstår godt hva du mener. Jeg aner ikke hva noen av de andre skribentene leverer av saker, hadde jeg visst det var mye likt kunne jeg fint ha byttet ut noen – det finnes jo så mange gode øvelser :):) Takk for tilbakemelding <3

    3. Likte øvelsene du valgte i Shapeup! Det er øvelser jeg har i programmet mitt hver uke. Det at de personlige trenerne har brukt samme øvelser i sine program er nok fordi det er utrolig gode øvelser. De sitter hver for seg og lager programmene, og det burde ikke være kritikk av noen. I et godt treningsprogram bør det alltid være gode baseøvelser, og det lærte vi PT-er da vi tok utdannelsen vår:)
      Jeg prøvde den intervallen du tipset om i går. Hadde 3% stigning, men altså, så utrolig tung! 60/60 har vært litt for lett i det siste, også 30/30, så jeg tror jeg har fått en ny favoritt.
      Nå skal gjøre eksamensoppgaver! Ha det fint:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg