Utestengt fra mitt eget hjem

Sponset makeup-kurs

Som dere vet så pusser jeg opp leiligheten min. Nå er gulvet ferdig slipt, og neste steg er at det skal oljes hvitt. Det betyr at jeg ikke kan være i leiligheten i dag eller i morgen. Jeg er rett og slett utestengt fra mitt eget hjem i et par døgn. Jeg har uansett valgt å flytte ut mens det er arbeidere å jobber i leiligheten, men jeg har likevel vært hjemom nesten daglig for å hente småting. Surrete som jeg er så hadde det gått helt fra meg at det var fra og med i dag at jeg ikke får komme inn på et par dager. Så da ble det spontan undertøyshopping på denne frøkna. 

Bildene i dagens innlegg er tatt utenfor hos mine foreldre. Dette er mitt barndomshjem, og jeg er så glad i det huset. Det er en stor og herskaplig sveitservilla, og når vi var små var det flere av barna i området som kalte det for Pippi-huset. Det ligner nemlig veldig på Pippi langstrømpe sitt hus. Huset er over hundre år gammelt, men nylig pusset opp inne. Jeg har tatt flere bilder fra kjøkkenet før og delt på bloggen. Jeg koser meg så når jeg får kokkelere der, med dampovn, doble kjøleskap og metervis med benkeplass. Det er også peis på kjøkkenet, og det er så stemningsfullt. Dere kan faktisk skimte den på bildet under. 

Jeg startet dagen i dag med en singel PTtime, etterfulgt av en kostholdsveiledning. Nå er jeg ferdig for dagen og skal sitte et par timer å jobbe med kost og  treningprogrammer til kunder, svare mail og diverse relatert til bloggen.

Pssst. Jeg har en litt gøy ting å dele med dere. Vi snakket jo om at det var flere treningsjenter som leser denne bloggen som kunne tenke seg å lære seg litt mer om makeup. Vel, her har dere den perfekte mulighet. 5 november kommer Makeup-artist Dajana til Kristiansand for å holde workshop. Jeg har meldt meg på, og gleder meg helt enormt til å lære av en av de dyktigste i bransjen. Har du også lyst å være med? Sjekk ut Dajanas blogg og info om eventet HER

Ha en super lille lørdag <3

 

Smiiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Hei Maren. Så spennende med leiligheten. Gleder meg til å se. Tar du på deg PT coaching over nett også? Ha en flott kveld

    2. Men hallooooo – du kan jo ikke gjøre oss så nysgjerrige på huset, uten å vise det 😀 Ville du fått tillatelse av dine foreldre til å legge ut et par bilder? Vil GJERNE se – både utvendig og innvendig O:) Elsker sveitserstilen!
      Ps. Du er rå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg